Modelis iegūs jaunu zila toņa (Vertigo Blue) virsbūves krāsojumu trīs slāņos un divas jauna dizaina vieglmetāla disku izvēles iespējas. Salona aprīkojums savukārt ietver digitālu Peugeot i-Cockpit® priekšējo paneli, kā arī kapacitatīvu centrālo ekrānu ar glancētu apdari.
Tehnoloģijas
Peugeot 308 kā aprīkojums ir pieejama melnā pakotne (Black Pack), kas ietver melnu radiatora režģi, Peugeot lauvu, virzienrādītāju un miglas lukturu ietvarus, sānu logu rāmjus, 18 collu vieglmetāla diskus, kā arī melnus jumta reliņus modelim 308 SW.
Jaunais instrumentu panelis ietver jaunākos grafiskā dizaina sasniegumus, kas atrodami arī jaunākajos Peugeot 208 un 2008. Centrālais kapacitatīvais skārienekrāns savukārt ir ar glancētu apdari, un tā dizains seko pēdējām iestrādēm viedtālruņu sfērā.
Modernizētā Peugeot 308 aprīkojumā ietilpst arī jaunākās paaudzes ārkārtas bremzēšanas sistēma (gan dienā, gan naktī spēj atšķirt gājējus un velobraucējus, un atkarībā no versijas darbojas ātruma diapazonā no 5 km/h līdz 140 km/h), sadursmes brīdinājuma sistēma, sistēma, kas aktīvi novērš neapzinātu izbraukšanu no joslas (vai ceļa malas šķērsošanu) un koriģē automobiļa pozīciju starp joslas apzīmējumiem, ja ātrums ir 65 km/h un vairāk.
Dzinēji
Benzīna dzinēju gammā ir 3 cilindru 1,2 litru motori ar 110 līdz 130 zirgspēku jaudu. Dīzeļdzinēju klāstā ir divi 4 cilindru 1,5 litru motori ar 100 un 130 zirgspēkiem. Abus 130 zirgspēku dzinējus iespējams komplektēt gan ar manuālo, gan arī EAT8 automātisko pārnesumkārbu.
Būtiski piebilst, ka Peugeot 308 GTi ar tā 4 cilindru 1,6 litru turbomotoru, kas attīsta 263 ZS un 340 Nm, ir saglabājis vietu produktu katalogā.
Visi jaunie Peugeot 308 piedāvā piekļuvi digitālajam radio (DAB) un jau bāzes komplektācijā ir aprīkoti ar divus zonu gaisa kondicionēšanas sistēmu, redzamības pakotni, stāvvietas sensoriem aizmugurē.
Peugeot 308 tiek ražoti Sošū (Sochaux) rūpnīcā Francijā.