Šogad iepikšanās bums šogad atkal aizritējis ar vērienu. Arī internetveikalā 220.lv apmeklētāju skaits Melnajā piektdienā dubultojās, salīdzinot ar jebkuru parastu mēneša dienu. Piektdienas dienas laikā tika fiksēti gandrīz 300 000 klientu apmeklējumu, savukārt visās Baltijas valstīs un Somijā PHH Group e-komercijas platformas kopumā piesaistīja teju 600 000 pircēju. Visas izpārdošanas laikā vidējā pirkuma summa sasniedza 74 eiro.
Nedēļas dārgākais pirkums bija portatīvais dators MSI Stealth 6 864 eiro vērtībā.
Savukārt kaimiņvalstīs, kur darbojas citas PHH Group e-komercijas platformas, tika izvēlētas zemākas vērtības preces. Igaunijā visdārgākais pirkums bija digitālā kamera Canon EOS R5 Mark II 5 897 eiro vērtībā, bet Lietuvā — LG OLED televizors, kas izmaksāja 2 749 eiro.
«Apmeklētāji bija aktīvi visu akcijas nedēļu, taču vislielākais pircēju skaits mūs sasniedza tieši Melnajā piektdienā.
Tikmēr zelta minūte jeb brīdis, kad saņēmām visvairāk pasūtījumu, tika reģistrēta svētdien, plkst. 19.05,»
norāda 220.lv Pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols.
Populārāko preču saraksta augšgalā Melnās piektdienas nedēļā ierindojās matu veidošanas ierīce Dyson HS08 Airwrap, magnētiskā spēle Stone Chess, foto papīrs Fujifilm Instax Mini Glossy, viedpulkstenis Xiaomi Redmi Watch 5 Active Midnight Black, kā arī ūdens filtra kasetne Brita Maxtra Pro Pure Performance.
Lasi izdevniecības «Žurnāls Santa» ✨ZELTA IZLASI✨











































































