Kā iniciatīvas pārstāvis norādīts Arkādijs Dementjevs. Viņš vēlas panākt iespēju atteikties no mazumtirdzniecības kompāniju drukātās reklāmas (bukletiem, katalogiem, akcijas preču lapām u.c.) pastkastītēs.
«Katru nedēļu atveram savu pastkasti un atrodam milzīgu kaudzi mums nevajadzīgu drukāto reklāmu. To ir tik daudz, ka ir risks šai drazā nepamanīt kādu tiešām svarīgu vēstuli un izmest to atkritumos kopā ar visu pārējo,» situāciju raksturo idejas autors.
Iniciatīvā pausts aicinājums noteikt par pienākumu Latvijas lielākajiem mazumtirgotājiem, piemēram, «Lidl», «Maxima», «Rimi», «Mego», «Ksenukai», bet ne tikai, savās tīmekļa vietnēs pievienot funkcionalitāti, kas ļauj klientiem konkrētās adresēs atteikties no drukātiem reklāmas materiāliem. Tālākais būtu jau mazumtirgotāju un tos apkalpojošo reklāmas kompāniju un darbinieku ziņā – kā izsekot, kuru adrešu pastkastītēs reklāmas materiālus mest ir aizliegts.
Dementjevs arī rosina paredzēt, ka, ja tas netiks ievērots, tad līdz ar jauno regulējumu klientam būtu pamatojums vērsties ar sūdzību, piemēram, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
No šāda regulējuma ieguvēji būs iedzīvotāji, kuriem ir apnicis nemitīgi saņemt nekam nederīgu drukātu materiālu blāķi, uzskata iniciatīvas autors, vēršot uzmanību uz šāda apjoma materiālu negatīvu ietekmi uz vidi.