Sportiska jauda bez emisiju izplūdes
BMW XM M hibrīda pilnpiedziņas sistēmas pamatā ir jauns V8 divu turbīnu motors ar modernāko «M TwinPower Turbo» tehnoloģiju.
Astoņu cilindru dzinējam palīdz elektromotors, kas integrēts astoņu pakāpju M Steptronic transmisijā, un kopā sasniedz pārliecinošus 480 kW/653 ZS, kas šo padara par jaudīgāko BMW modeli vēsturē.
Latvijas interesentiem būs iespēja klātienē aplūkot BMW XM un uzzināt plašāku informāciju par mazāk jaudīgo BMW XM 50e, kura elektromotors mijiedarbojas ar vienrindas sešcilindru benzīna dzinēju, kā arī BMW XM «Label Red» ar V8 plug-in hibrīddzinēju, kas sasniedz 550 kW/748 ZS jaudu.
Citi lasa
Ar «M Hybrid» pogu uz centrālās konsoles var izvēlēties vienu no trim braukšanas režīmiem atbilstoši autovadītāja labpatikai – hibrīda, «eCONTROL» un elektrisko režīmu, kas paredzēts braukšanai bez emisijām, pārvietojoties ar ātrumu līdz 140 km/h un veicot maksimālo distanci līdz 88 km tikai ar elektromotoru.
Tas ir iespējams, pateicoties litija akumulatoram, kas iebūvēts automobiļa apakšdaļā.
Futūristiskas detaļas
Priekšējie lukturi, kas atdalīti divos līmeņos, BMW elipsveida režģis ar zelta krāsas kontūru un nepārtrauktu kontūras apgaismojumu, kā arī lielas gaisa ieplūdes atveres ir priekšējās daļas raksturīgākās iezīmes.
Automobiļa sānus akcentē zelta krāsas josla, savukārt aizmuguri – BMW logotips, kas iegravēts aizmugurējā logā. Standarta aprīkojumā ir uzstādīti 21 collu M vieglmetāla diski, bet Latvijā būs iespējams izvēlēties arī 22 collu vai 23 collu diskus.
BMW XM ārējā dizaina izteiksmīgais stils turpinās arī automobiļa iekšpusē. Standarta aprīkojumā ietilpst M daudzfunkcionālie sēdekļi, ceļgalu spilventiņi un modelim pielāgots M ādas stūre, kā arī M specifiska grafikas iestrāde interjerā.
Arī speciāli izstrādātais dizains auto griestos, kas liek atgādināt par modernajām un agresīvajām līnijām auto eksterjerā, ir kaut kas nebijis BMW modeļu klāstā. Kā visos jaunākajos BMW modeļos arī šis ir saņēmis BMW izliekto ekrānu un BMW «Head-Up» displeju ērtākai automobiļa funkciju pārvaldīšanai.
Pielāgota braukšanas pieredze ar vienu pogas pieskārienu
Standarta specifikācijā ietilpst vairums BMW viedās braukšanas palīgsistēmu: frontālās sadursmes brīdinājuma sistēma, joslu uzraudzības sistēma, tostarp atgriešanos joslā sistēma ar stūrēšanas palīgsistēmu, avārijas izvairīšanās palīgsistēma, vadītāja modrības palīgsistēma un ātruma ierobežojuma informācijas sistēma.
Papildaprīkojumā pieejamais «Driving Assistant Professional» apvieno aktīvo kruīza kontroli ar «Stop&Go» funkciju un virkni citu funkciju, tostarp stūrēšanas un joslu kontroles asistentu, luksoforu atpazīšanas sistēmu, automātisko ātruma ierobežošanas asistentu un aktīvo navigāciju vēl viedākai braukšanas pieredzei.
Savukārt jaunā BMW XM autovadītāju braukšanas pieredzi īpaši atvieglos pirmo reizi BMW modelī iekļautā «M Hybrid» poga, kas tiek izmantota, lai izvēlētos vēlamo piedziņas sistēmas darbības režīmu.
Ir arī Setup poga, kas nodrošina tiešu piekļuvi piedziņas sistēmas, šasijas, stūres, bremžu sistēmas, «M xDrive» un bremzēšanas enerģijas rekuperācijas līmeņa konfigurācijas iestatījumiem, tādējādi autovadītājam varot pielāgot dažādos automobiļa tehniskās specifikācijas savai patikai.
BMW XM Latvijā ir pieejams par ieteicamo mazumtirdzniecības cenu, sākot no 172 900 eiro.