Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • Izdevniecības Žurnāls Santa žurnāli — lasītākie Latvijā šā gada rudens periodā

    Aktuāli
    Ziņu aģentūra LETA
    8. novembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Izdevniecības Žurnāls Santa žurnāli aizņem lielāko daļu šoruden lasītāko preses izdevumu saraksta pēc viena numura vidējās auditorijas Latvijas iedzīvotāju vidū, liecina pētījumu kompānijas Kantar 2019. gada rudenī veiktā Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti.

    Šoruden trīs lasītākie preses izdevumi pēc viena numura vidējās auditorijas Latvijas iedzīvotāju vidū bija laikraksts MK Latvija krievu valodā, žurnāls IEVA un žurnāls Privātā dzīve.

    Nedēļas laikrakstu krievu valodā MK Latvija vienu numuru lasījuši vai caurskatījuši 10,4% jeb 162 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem, nedēļas žurnālu IEVA – 9,2% jeb 144 000 lasītāju, bet žurnālu Privātā dzīve vidēji vienu numuru lasījuši vai caurskatījuši 6,8% jeb 105 000 lasītāju.

    Vidēji 83,5% jeb 1,302 miljoni Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši kādu no pēdējiem sešiem preses izdevumu numuriem.

    Labāko desmitniekā iekļuvis arī mūsu izdevniecības žurnāls Ievas stāsti ar 5,5% jeb 85 000 lasītāju, žurnāls Ievas virtuve ar 4% jeb 62 000 lasītāju un žurnāls Ievas dārzs, kuram vidēji vienu numuru lasījuši vai caurskatījuši 3,8% jeb 60 000 lasītāju. TOP15 iekļuvuši uzreiz deviņi izdevniecības Žurnāls Santa žurnāli – bez nosauktajiem vēl arī Ievas veselība, Ievas mājas, Klubs un Santa.

    «Salīdzinot divus pēdējos pētījuma periodus, desmit lasītāko preses izdevumu sarindojumā ir nelielas svārstības, taču tās nav statistiski nozīmīgas. Šā gada pavasara un rudens periodā lasītāji visvairāk ir atzīmējuši, ka lasa anekdotes un jokus, aktuālus notikumus Latvijā un pasaulē, un arī caurskata receptes ēdienu gatavošanai. Savukārt vismazāk lasītāji lasījuši rakstus par ekonomiku un biznesu, rubrikas par bērniem un bērnu audzināšanu, kā arī tēmas par automašīnām,» komentēja mediju pētījumu klientu vadītāja Solvita Kronberga.

    Pētījumā apkopota informācija par 186 drukāto preses izdevumu auditoriju.

    Kantar Nacionālā preses auditorijas pētījuma pavasara posma aptauja veikta no 2019. gada 14. augusta līdz 20. oktobrim. Pētījums veikts, izmantojot kombinēto aptaujas metodi – datorizētās tiešās intervijas (CAPI) respondentu dzīvesvietās un aptaujas internetā (CAWI). Visā Latvijā aptaujāts 3041 pastāvīgais Latvijas iedzīvotājs vecumā no 16 līdz 74 gadiem. Izlase ir reprezentatīva 1,6 miljoniem Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē