Ievērojami palielināti 911 Turbo S gabarīti: virsbūve virs priekšējās ass tagad ir par 45 milimetriem platāka (1 840 mm) un kopējais platums virs aizmugurējās ass ir 1 900 mm (palielinājums par 20 mm). Automobiļu manevrējamību un sportiskumu sekmē arī pārveidotās šķērsbāzes, pilnveidotā aerodinamika un jaunās dažādu izmēru riepas: priekšējās ass šķērsbāze tagad ir par 42 mm, bet aizmugurējās — par 10 mm platāka.
Adaptīvā aerodinamika tagad ietver vadāmus dzeses gaisa aizvarus priekšā, savukārt palielinātais aizmugures spārns ir izstrādāts tā, lai nodrošinātu vēl lielāku piespiedējspēku.
Pirmo reizi 911 Turbo S pārnes jaudu uz ceļu ar jauktām divu dažādu izmēru riepām: priekšā tam ir 20 collu riepas ar oriģinālajiem izmēriem 255/35, bet aizmugurē — 21 collas 315/30 riepas.
Citi lasa
Jaunais papildaprīkojums uzsver pilnpiedziņas 911 daudz sportiskāko tēlu. Tas ietver Porsche aktīvās piekares pārvaldības (PASM) sporta šasiju, kas ir pazemināta par 10 mm, un sporta atgāzu izplūdes sistēmu ar regulējamiem vārstiem, kas nodrošina raksturīgo skaņu.
911 Turbo S dzinējs ir balstīts uz 911 Carrera dzinēju paaudzi. Tam ir pārveidota turbopūtes gaisa dzeses sistēma; jauni, lielāki turbokompresori ar mainīgu turbīnas ģeometriju (VTG) simetriskā izkārtojumā ar elektriski regulējamiem pūtes spiediena vārstiem, kā arī pjezoinžektoru izmantošana — viss ir ievērojami uzlabojis automobiļa reaģētspējas, jaudas, griezes momenta, atgāzu izplūdes un paātrinājuma spējas raksturlielumus.
Jaunajā sešcilindru motorā gaisu iesūc jauna tipa ieplūdes sistēma. Šajā gadījumā līdzšinējā tehnoloģiskā gaisa novadīšana un turbopūtes gaisa dzese ir apmainītas vietām: tagad daļa tehnoloģiskā gaisa plūst pa Turbo modeļiem raksturīgajiem gaisa savācējiem aizmugurējās sānu daļās. Pirms gaisa filtriem, kas tagad atrodas aizmugurējos spārnos, ir ietvertas arī divas citas gaisa plūsmas caur aizmugures vāka režģi.
Tas nozīmē, ka jaunajam 911 Turbo S ir četras ieplūdes atveres ar lielāku kopējo šķērsgriezumu un zemāku pretestību, kas palīdz uzlabot dzinēja efektivitāti.
Divi simetriski novietoti lielāka izmēra turbokompresori ar mainīgu turbīnas ģeometriju (VTG) nomaina iepriekšējās identiskās daļas. Rati tagad griežas pretējā virzienā automobiļa labajā un kreisajā pusē. Turbīnratu diametrs ir palielināts par pieciem milimetriem līdz 55 mm, savukārt 61 mm lielais kompresorrats tagad ir par trim milimetriem lielāks. Pūtes spiediena vārstus elektriski vada soļdzinēji.
No nulles līdz 200 km/h tas paātrinās 8,9 sekundēs, padarot 911 Turbo S par vienu sekundi ātrāku par tā priekšgājēju. Pateicoties uzlabotajai Porsche vilkmes kontroles sistēmas (PTM) pilnpiedziņai, pārnesumkārba var sadalīt ievērojami lielāku griezes momentu, uz priekšējiem riteņiem pārnesot līdz pat 500 Nm.
911 Turbo S Coupé bāzes modeļa cena Latvijā būs no 182 800 EUR, neskaitot PVN. 911 Turbo S Cabriolet bāzes modeļa cena būs no 194 200 EUR, neskaitot PVN.