Estētika, kas pārdod
Restorānos, kafejnīcās, viesnīcās, skaistumkopšanas salonos un citās publiskās telpās pirmais iespaids ir izšķirošs. Tieši interjera detaļas – tostarp flīzes – veido sajūtu par zīmolu. Harmoniska flīžu izvēle, kas atbilst zīmola tonim un mērķauditorijai, var būtiski palielināt klientu lojalitāti un uztveri attiecībā uz kvalitāti.
Krāsu psiholoģija un klientu sajūtas
Flīzes siltos toņos rada mājīgumu un aicina uzkavēties – lieliski piemērotas restorāniem vai lounge tipa zonām. Turpretī vēsās nokrāsas izraisa tīrības un profesionalitātes sajūtu – teicama izvēle birojiem, salonu telpām vai SPA centriem. Tekstūras un formātu spēle – piemēram, akmens imitācija vai ģeometriski raksti – piešķir telpai identitāti un padara to “instagrammējamu”.
Funkcija satiek dizainu
“Klienti šodien sagaida pieredzi, nevis tikai produktu vai pakalpojumu. Telpas dizains ir daļa no šīs pieredzes – tas var radīt uzticību, sniegt komfortu vai iedvesmot,” norāda Lilita Saulīte, Hansas Flīžu Tirgus valdes locekle. “Flīzes ir ne tikai praktisks, bet arī ļoti spēcīgs dizaina rīks. Ar pareizu izvēli iespējams uzburt īpašu noskaņu – sākot no izsmalcinātas elegances līdz industriālai vienkāršībai.”
Stratēģiska pieeja interjera dizainā
Dizaineriem un uzņēmumu īpašniekiem ir iespēja izmantot flīzes kā daļu no zīmola komunikācijas. Pareizi izvēlētas tās atrisina gan praktiskas vajadzības (piemēram, viegla kopšana, izturība), gan rada estētisku efektu, kas uzlabo klientu pieredzi.
Hansas Flīžu Tirgus ir viens no vadošajiem flīžu piegādātājiem Latvijā, sadarbojoties gan ar dizaineriem, gan uzņēmējiem visā Baltijā. Piedāvājumā ir vairāk nekā 10 000 dažādu flīžu un interjera risinājumu.
Lasi izdevniecības «Žurnāls Santa» ✨ZELTA IZLASI✨



















































































