«Tā ir pirmā reize, kad kāds atceļ pasūtījumu. Riktīga sirdssāpe par to. Aizsūtīju klientei bildes ar jautājumu par krāsām un toņiem, uz ko saņēmu atbildi, ka īsti nav tas un tā, kaut ko riņķī apkārt, un ka to gleznu negribēs. Uzrakstīju viņai, parunājām, devu dienu laika pārdomāt, bet tad viņa atbildēja, ka tomēr gleznu negribēs. Izklausījās, ka ir kādi citi iemesli, kādēļ cilvēks nevēlās šo gleznu iegādāties,» sirdi krata Elīna.
Vents tikmēr ierosina aizbraukt pie klientes un viņu atspārdīt.
«Man vispār liekas debīli pasūtīt personalizētu izmēru un tad attiekties! Standarta izmēra gleznas labi iet izstādēs, tās var pārdot, bet šādu… Turklāt esam ieguldījuši teju 200 eiro materiālos vien!» pikts ir Vents.