• Spēcīgs spēlētājs kompakto SUV segmentā – modernizētais «Volkswagen T-Cross»

    Auto
    Santa.lv
    Santa.lv
    8. februāris
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Jaunais «T-Cross» ir ieguvis vairākus būtiskus uzlabojumus – izteiksmīgāku dizainu, atjauninātu salonu ar augstākas kvalitātes materiāliem, jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmu un jaunus LED priekšējos lukturus.

    «2023. gadā Volkswagen ir nostiprinājis pozīcijas kā otrais vadošais zīmols kompakto SUV segmentā, pārdodot 2 171 automobili, tostarp 736 automašīnas Latvijā. Šobrīd «T-Cross» ir kļuvis par spēcīgu spēlētāju kopējā kompakto SUV segmentā Baltijā, nodrošinot vietu pirmajā pieciniekā ar 1 175 pārdotiem automobiļiem pagājušajā gadā, tostarp 342 vienībām Latvijā. Tas liecina par aizvien lielāku pieprasījumu pēc T-Cross, atspoguļojot Volkswagen klientu uzticību un apmierinātību Baltijas valstīs,» saka «Volkswagen» zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošus (Justas Nekrošius).

    Bagātīgs standarta aprīkojums

    Uzlabotajā «T-Cross» bāzes versijā jau ir iekļauti LED priekšējie lukturi, dinamiskā ceļa zīmju atpazīšana (Dynamic Road Sign Display), digitālais displeja panelis «Digital Cockpit» ar 20,3 centimetru (astoņu collu) displeju, jauns brīvi stāvošs informācijas un izklaides sistēmas displejs (20,3 centimetru izmērs). Standarta aprīkojumā ir arī tādas asistentu sistēmas kā sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma «Front Assist» un braukšanas joslu uzturēšanas asistents «Lane Assist».

    Trīs efektīvi dzinēji

    Jaunais «T-Cross» Latvijā pieejams ar trīs jaudīgiem turbo benzīna dzinējiem (TSI), kuru jauda veido attiecīgi 70 kW (95 ZS), 85 kW (115 ZS) un 110 kW (150 ZS). T-Cross tiek piedāvāts gan ar manuālo, gan automātisko pārnesumkārbu, nodrošinot autovadītājiem daudzpusīgas izvēles iespējas atbilstoši vēlmēm. Klienti var izvēlēties starp trīs aprīkojuma līnijām – «Life», «Style» un «R-Line».

    Moderns eksterjers un augstas kvalitātes materiāli

    No ārpuses atjaunotais «T-Cross» uzreiz atpazīstams pēc tā priekšpuses un aizmugures jaunā dizaina ar jauniem LED priekšējiem lukturiem, LED dienas gaitas gaismām, kas «T-Cross» integrētas pirmo reizi, un LED aizmugurējo lukturu kopām. Šie elementi ir iekļauti standarta komplektācijā, savukārt IQ.LIGHT LED matrix priekšējie lukturi ir pieejami papildu aprīkojumā. Šie lukturi pirmo reizi bija pieejami Touareg modelī, taču tagad ir pieejami arī jaunajā «T-Cross». Populārā SUV panelis ticis pilnībā pārveidots – tāpat kā lielākajos «Volkswagen» modeļos, panelim ir mīksts polsterējums un izmantoti ievērojami augstākas kvalitātes virsmas materiāli.

    Ietilpīgs un daudzpusīgs dažādām vajadzībām

    «T-Cross» nodrošina labi organizētu telpu, kurā ir vieta līdz pat pieciem pasažieriem, bet aizmugurējais sēdeklis ir pārbīdāms par 140 milimetriem, tādējādi palielinot jau tā kompaktam SUV automobilim ietilpīgo bagāžas nodalījumu. «T-Cross» bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 385 līdz 455 litriem, un kad aizmugurējais sēdeklis ir nolocīts, tiek izveidots bagāžas nodalījums ar ietilpību līdz 1 281 litram.

    Palielināta sakabes āķa noslodze lielākai brīvībai

    Volkswagen palielinājis «T-Cross» sakabes āķa noslodzi – no 55 līdz 75 kilogramiem. Papildu 20 kilogrami palielina maksimālo slodzi, kas vertikāli iedarbojas uz noņemamo sakabes āķi. Tāpēc jaunais T-Cross piedāvā plašākas iespējas smagas piekabes vilkšanai. Vienlaikus tiek palielināts maksimālais atļautais velosipēdu svars, ko drīkst pārvadāt uz sakabes āķa piestiprināta turētāja.

    Volkswagen – pieprasītākais SUV zīmols Eiropā

    «Automotive News Europe» dati liecina – 2023. gadā «Volkswagen» ir nostiprinājis pozīciju kā pieprasītākais SUV zīmols Eiropā. «T-Roc», «Tiguan» un «ID.4» ir kļuvuši par pieprasītākajiem modeļiem mazo, kompakto un vidēja izmēra krosoveru segmentos, apliecinot «Volkswagen» vadošo pozīciju SUV kategorijās ar lielu pārdošanas apjomu. Turklāt 2023. gadā Eiropā kopumā tika pārdoti 106 264 «T-Cross» automobiļi.  Augstie rezultāti apliecina «Volkswagen» pieprasījumu Eiropas SUV tirgū, Volkswagen zīmola modeļiem ieņemot pirmās vietas astoņos no desmit «Dataforce» aplūkotajiem segmentiem ar lielu pārdošanas apjomu.

    Pievienojies dzīvesstila portāla Santa.lv Facebook un Instagram: uzzini vērtīgo, lasi kvalitatīvo.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē