Santa.lv
  • 03.09.2025
  • Slepkava Luidži Mandžione redzēts «Shein» reklāmā. Uzņēmums skaidro, kā tas varēja notikt

    Estere Jansone
    Foto: Shutterstock/Shein
    Pērn 26 gadus vecais Luiži Mandžone aukstasinīgi nogalināja ASV lielākā veselības apdrošinātāja «United Healthcare» ģenerāldirektoru Braienu Tompsonu. Tā vietā, lai nosodītu jaunekli, amerikāņi sociālajos tīklos slepkavu cildinājuši un tam pat piedēvējuši seksa simbola statusu.

    Pagājušā gada 9. decembrī, kādā Pensilvānijas štata McDonald’s restorānā tika arestēts jauneklis vārdā Luiži Mandžone, kurš tika turēts aizdomās par Tompsona slepkavību. Pie arestētā tika atrasta identifikācijas apliecība, kas sakrita ar dokumentu, kuru aizdomās turētais izmantoja, lai reģistrētos viesnīcā Ņujorkā pirms slepkavības veikšanas.  50 gadu vecais Braiens Tompsons tika nonāvēts 4. decembra rītā Ņujorkā, netālu no Hilton viesnīcas, kur grasījās apmeklēt konferenci.

    Tā kā ASV medicīniskās apdrošināšanas sistēma jau daudzus gadus pieviļ un sarūgtina amerikāņus tās lielo izmaksu un ierobežotā seguma dēļ, Tompsona nāvi liela daļa sabiedrības uzņēma bez liekas līdzjūtības. Turklāt Mandžone saņēmis pat pateicības un iemantojis fanu pulku. Ņemot vērā Mandžones pievilcīgo ārieni, jaunais slepkava kļuva par interneta slavenību.

    Aptuveni gadu kopš slepkavības un Mandžones apcietinājuma, interneta veikala Shein pircējus pamatīgi pārsteigusi reklāma ar slepkavu. Tajā redzams slepkava Luidži Mandžone gaišā vīriešu kreklā.

     

     

    Lai arī nav zināms, vai tas patiesi ir apcietinātais Mandžone vai attēls ir radīts ar mākslīgā intelekta palīdzību, tomēr šis reklāmas triks visnotaļ labi strādā, jo konkrētais vīriešu krekls ir izpirkts teju visos izmēros.

    «Attiecīgo attēlu nodrošināja trešās puses pārdevējs, un tas tika nekavējoties noņemts tiklīdz par to uzzinājām,» portālam BBC ziņo modes preču gigants Shein.  «Mums ir stingri standarti attiecībā uz visiem ierakstiem mūsu platformā. Mēs šobrīd veicam rūpīgu izmeklēšanu, uzlabojam savus uzraudzības procesus un saskaņā ar mūsu politiku veiksim atbilstošas ​​darbības pret pārdevēju,» norāda uzņēmuma pārstāvji. Patlaban vēl nav zināms, cik ilgi attēls tika izmantots vai, kurš pārdevējs to ir izmantojis.

     

    Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk