Laikapstākļos, kad gaisa temperatūra ir ap nulli, satiksmei bīstamās bedres pastiprināti tiek labotas ar aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģiju. Tā ir vienīgā bedru remonta tehnoloģija, ko var izmantot neatkarīgi no laika apstākļiem, arī tad, kad gaisa temperatūra ir zem nulles. Pirms aukstā asfaltbetona ieklāšanas bedre maksimāli tiek iztīrīta un nosusināta. Šo darbu galvenais mērķis ir novērst satiksmei bīstamas situācijas. Saremontēto bedru kalpošanas laiku ietekmē vairāki faktori – laika apstākļi, satiksmes intensitāte un ielas seguma stāvoklis.
Pavasarī, kad diennakts vidējā temperatūra būs virs +5o C, tiks sākts masveida bedru remonts ar ierastajām tehnoloģijām, kurām ir ievērojami ilgāks kalpošanas laiks – karsto asfaltu un asfalta vienlaiduma ieklāšanu, kas ļauj saremontēt ne vien satiksmei bīstamās bedres, bet arī novērst mazāka izmēra defektus.
Par satiksmei bīstamām tiek uzskatītas bedres, kuru izmērs ir lielāks par 0,1 m² un tās ir dziļākas par pieciem centimetriem. Bedres visstraujāk veidojas ielu posmos, kur brauktuve ir sliktā tehniskā stāvoklī – ir izveidojušies defekti un plaisas. Nepatstāvīgos laikapstākļos, kad ir nokrišņi un gaisa temperatūra svārstās ap nulli, un satiksmes ietekmē defekti veidojas neprognozējami: asfalta segumā sākt izdrupt asfalta gabali un veidojas bedres. Pašlaik bedres pastiprināti veidojas uz A. Deglava, Maskavas, Ziepniekkalna un Dzelzavas ielām, kā arī G. Zemgala gatvē un K. Ulmaņa gatvē.
Citi lasa
Ielu uzturēšanas normatīvi nosaka termiņus, ka pēc informācijas saņemšanas satiksmei bīstamo bedru remonts ir jāveic trīs stundu laikā. Ja tas nav iespējams uzreiz, tiek izvietotas ceļa zīmes vai veikta attiecīgās vietas norobežošana līdz brīdim, kad tiek veikti remontdarbi.
Saraksti ar ielu sadalījumiem kategorijās pieejami šeit.