“"Renault" jaunajā CMF-CD platformā ievieš četru riteņu stūrēšanas tehnoloģiju. Tā kā aizmugurējo riteņu stūrēšanai ir elektroniskā vadība, tagad ir iespējams pārveidot aizmugurējo piekari, lai nodrošinātu labāko veiktspēju visos apstākļos – manevrētspēju pilsētā, veiklību laukos un uz kalnu ceļiem, stabilitāti un drošību uz ātrgaitas šosejas," saka Filipo Mantovani (Filippo Mantovani), «Renault» automobiļu dinamikas nodaļas vadītājs
Lielāka stabilitāte sniedz labāku braukšanas pieredzi
Jaunajam «Austral» ir ne vien četru riteņu piedziņas šasija, bet arī vairāku posmu aizmugurējā ass, kas nodrošina labāku saķeri ar ceļu, komfortablāku braukšanu un izcilu stabilitāti visos apstākļos.
Citi lasa
Pilnveidotā stūrēšanas sistēma uzlabo aizmugurējo riteņu kustību uz sliktiem ceļiem, tādēļ tie labāk pielāgojas nelīdzenai ceļa virsmai. Priekšrocības ir jūtamas uzreiz – izcila riteņu saķere ar ceļu, optimāls komforts un akustika.
Braucot lielā ātrumā vai izbraucot līkumus ar ātrumu virs 50 km/h, aizmugurējie riteņi pagriežas par 1° tajā pašā virzienā kā priekšējie riteņi. Tas panākts, pievienojot stūrēšanas aktuatoru uz aizmugurējās ass, kas kontrolē signālu no stūres pastiprinātāja, dzinēja un elektroniskās stabilitātes programmas (ESP).
Uzvedas kā pilsētas auto
«Austral» ir ļoti veikls un viegli manevrējams pilsētas ielās – priekš C segmenta SUV tam piemīt izcila vadāmība. Tā pilnīgas apgriešanās diametrs ir tikai 10,1 m, pārspējot pat dažus pilsētas automobiļus. «Austral» stūrēšanas aktuators, kas atrodas uz aizmugurējās ass, spēj pagriezt aizmugurējos riteņus līdz 5° pretējā virzienā priekšējiem riteņiem (salīdzinot ar 3,5° iepriekšējās paaudzes pilnpiedziņas automobiļiem) – tā ir izcila tehniska priekšrocība.
Personalizēti iestatījumi ar multi-sense
«Austral» jaunākās paaudzes MULTI-SENSE tehnoloģija vadītājam ļauj izbaudīt dinamiskāku braukšanu. A
tkarībā no izvēlētā ieprogrammētā braukšanas režīma: Eco, Comfort vai Sport, katram no šiem trim režīmiem var iestatīt kādu no 13 līmeņiem. Šie iestatījumi nosaka piekares uzvedību, kā arī noteiktas izjūtas brauciena laikā – piepūli, griežot stūri, šasijas un dzinēja atsaucību, vilces kontroli un automobiļa dinamikas kontroli. Šai funkcijai var piekļūt «OpenR» ekrānā vai ar jaunu speciālo funkcijas pogu, kas atrodas uz stūres.