Kompānijā norāda, ka turpmāk šī prasība būs obligāts priekšnosacījums ikvienam jaunam kurjeram, sākot darbu platformā.
Bolt Food vadītājs Latvijā Jānis Rimicāns norāda, ka vairāk nekā 4000 Bolt Food partnerkurjeru papildu ikdienas pienākumiem aktīvi iesaistījās, lai pilnveidotu zināšanas un nodrošinātu vēl augstāku pakalpojuma kvalitāti. Vienlaikus viņš norāda, ka partnerkurjeri iesaistās arī citās iniciatīvās, piemēram, drošas braukšanas apmācībās.
Papildu administratīvajiem uzlabojumiem Bolt Food turpina pilnveidot arī platformas tehnoloģiskos risinājumus. Tostarp tiek uzlabota maršrutu plānošana, ņemot vērā gan pasūtījuma izmēru un svaru, gan kurjera pārvietošanās veidu, kā arī tiek analizēts un prognozēts pieprasījums konkrētos reģionos.
Tāpat Bolt Food turpina sadarbību ar Pārtikas un veterināro dienestu (PVD), kas veic pārbaudes restorānos, tostarp novērtē piegādes somu stāvokli. Savukārt Bolt Food uzrauga un veic skaidrojošo darbu par higiēnas prasību ievērošanu partnerkurjeru vidū.
Bolt Food atgādina, ka platformā esošie partnerkurjeri ir neatkarīgi pakalpojuma sniedzēji, tāpēc starp Bolt Food un partnerkurjeriem nepastāv darba tiesiskās attiecības.
Bolt Food Latvijā ir pieejams kopš 2020.gada, un platforma sniedz ēdināšanas un pārtikas preču piegādes pakalpojumus 12 Latvijas pilsētās – Rīgā, Rēzeknē, Jelgavā, Jūrmalā, Liepājā, Daugavpilī, Ventspilī, Ogrē, Valmierā, Siguldā, Ādažos un Salaspilī.
Lasi izdevniecības «Žurnāls Santa» ✨ZELTA IZLASI✨






















































































