Sekojot SUV ofensīvai, kas 2017.gada nogalē sākās ar C3 Aircross un C5 Aircross laišanu tirgū (līdz šim pārdotas attiecīgi 300 000 un 200 000 šo modeļu vienības), Citroën ir gatavs savas produktu stratēģijas ieviešanas posmam, kurā paredzēta stingra koncentrēšanās uz hečbeku tirgu.
Kompaktie hečbeki spēlē milzu lomu Eiropas tirgū, kur to īpatsvars C segmenta pārdošanas rādītājos 2019.gadā bija 28%.
Jaunais ë-C4 – 100% ëlectric un jaunais C4 būtībā piedāvāpaplašinātu spēka agregātu klāstu, jo tas var būt kā 100% elektrisks, tā arī ar benzīna vai dīzeļdzinēju. Jaunais, elektriskais ë-C4 ir jau piektais elektrificētais modelis, kas šogad izziņots Citroën elektrifikācijas stratēģijas ietvaros. Pārējie četri līdz šim pieteiktie modeļi ir C5 Aircross Hybrid, Ami, ë-Jumpy un ë-SpaceTourer.
Par gaitas komfortu gādā balstiekārta ar Progressive Hydraulic Cushions® jeb progresīvajiem hidrauliskajiem spilveniem, savukārt automobiļu salonā uzstādīti progresīvie komforta sēdekļi.
Jaunie ë-C4 – 100% ëlectric un C4 līdz pēdējam sīkumam tiks atklāti 30.jūnijā un pārdošanā nonāks 2020.gada otrajā pusē.