Neapmierinošā stāvoklī ir Brasas tilts un Deglava tilts, kur tiek veikti būvdarbi, un arī Vanšu tilts, kuram nepieciešams plānot remontdarbus.
Vēl neapmierinošā stāvoklī ir divi tilti pāri dzelzceļam – pie Zemitāna stacijas un Gustava Zemgala gatvē.
Pārējie tilti un tuneļi esot labā un apmierinošā stāvoklī, piemēram, labā stāvoklī ir estakāde pār Zunda kanālu un tilts pār Zunda kanālu lejtecē. Labā stāvoklī ir arī tilts pār Bieķengrāvi, kura pārbūve pabeigta 2017. gadā.
Citi lasa
Labā stāvoklī ir arī Dienvidu tilts un tā uzbrauktuves un nobrauktuves, pārvads pāri Daugavgrīvas ielai un citi jaunie satiksmes infrastruktūras objekti.
Pārējie tilti lielākoties ir apmierinošā stāvoklī, teicamā stāvoklī ir vien gājēju tunelis un kāpnes Krasta ielā.
Minēto informāciju par satiksmes infrastruktūras stāvokli Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja plāno skatīt pirmdien, 19. oktobrī.
Kā liecina aģentūras LETA arhīvs, Deglava un Brasas tiltu remontdarbi laika gaitā izrādījušies sarežģītāki, laikietilpīgāki un arī dārgāki, nekā sākotnēji tika plānots. Rezultātā abi tilti joprojām stāv pusremontēti.
Pēc tikšanās ar Satiksmes departamentu, Rīgas domes priekšsēdētājs Mārtiņš Staķis (APP) un priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis (JV) norādīja, ka ir būtiski jāmaina veids, kā departaments organizē šo tiltu rekonstrukciju.
Domes vadību neapmierināja skaidrojumi par to, kāpēc iekavējušies termiņi un pieaugušas izmaksas Brasas un Deglava tilta rekonstrukcijas projektos.
Deglava tilta rekonstrukcijas izmaksas pieaugušas no sākotnēji plānotajiem 5,2 miljoniem līdz aptuveni 14 miljoniem eiro. Departaments solīja iekavēto projektu pabeigt līdz 2021. gada 1. septembrim.
Savukārt Brasas tilta gadījumā aktīvie darbi ir apstājušies, un vēl nav skaidrības par projekta nākotni. Satiksmes departamenta vadība solīja projektu pabeigt līdz 2023. gada maijam.