Kā aģentūru LETA informēja Satiksmes ministrijā (SM), šodien Linkaits kopā ar VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) vadību apmeklēja Zemgales plānošanas reģiona Attīstības padomes sēdi Iecavā, lai diskutētu par Latvijas valsts ceļu tīkla attīstību periodā no 2020.gada līdz 2040.gadam.
LVC valdes loceklis Mārtiņš Lazdovskis norādīja, ka satiksmes intensitāte uz autoceļiem palielinās, līdz ar to ir būtiski izvērtēt, kur jau tuvākajās desmitgadēs varētu tikt izbūvētas šosejas ar atdalītām brauktuvēm un divlīmeņu pārvadiem.
SM speciālisti turpina darbu pie ceļu tīkla izvērtējuma un ir sākuši strādāt pie normatīvo aktu pārskatīšanas un priekšlikumu to grozījumiem izstrādes, lai veiktu esošā ceļu tīkla pārstrukturizāciju, ņemot vērā arī gaidāmo administratīvi teritoriālo reformu.
Citi lasa
Linkaits uzsvēra, ka pirmo reizi Latvijā top ilgtermiņa attīstības stratēģija Latvijas valsts ceļu tīklam, kas paredz veidot ātrgaitas valsts ceļu «mugurkaulu» starp lielākajām Latvijas pilsētām un arī attīstīt reģionālo autoceļu tīklu.
«Svarīgi ir radīt vienotu, pārdomātu vīziju, uz ko vēlamies tiekties. Tas ir priekšnoteikums, lai kopā ar Finanšu ministriju turpinātu aktīvu darbu pie papildus finansējuma avotu meklēšanas autoceļiem,» pauda satiksmes ministrs.
Latvijas valsts ceļu attīstības vīzija ir apspriesta SM organizētajā publiskajā domnīcā. Pēc stratēģijas prezentēšanas plānošanas reģionos, to plānots apspriest Latvijas lielo pilsētu asociācijā.