Velojosla tiks saglabāta virzienā uz centru. Sabiedriskais transports šajā virzienā brauks pa kopīgu joslu ar pārējiem mehanizētajiem transportlīdzekļiem, tika nolemts, Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejā vēlreiz izskatot jautājumu par eksperimentālo velojoslu saglabāšanu vai likvidēšanu Čaka ielā.
Savukārt virzienā no centra velojoslas nebūs, bet tiks izveidotas divas joslas – viena sabiedriskajam transportam, bet otra – pārējam autotransportam.
Tajā pat laikā Satiksmes departamentam uzdots līdz nākamā gada 1. aprīlim izstrādāt risinājumus, lai Barona ielu pārveidotu par gājēju un velosipēdistu ielu, vienlaikus tramvajam piešķirot kustības prioritāti.
Iepriekšējā komitejas sēdē tika uzklausīti Satiksmes departamenta speciālisti, gan dāņu arhitekta un pilsētplānotāja Jāna Gēla biroja pārstāvji, gan dažādas nevalstiskās organizācijas un eksperti.
Eksperimentu sākotnēji bija plānots īstenot līdz šī gada pavasarim, taču vēlāk tika nolemts to turpināt līdz 1. septembrim. Eksperimentā bija paredzēts nodrošināt pagaidu velojoslu Marijas un Čaka ielās posmā no Elizabetes ielas līdz Ērgļu ielai ekspluatāciju.