Jau šonedēļ tur ir ātruma ierobežojums 70 un 50 kilometri stundā un seši ar luksoforiem regulēti posmi. Lai remontposmu izbrauktu, ir nepieciešama nepilna pusstunda.
Posmā ir paredzēts izbūvēt jaunu salturīgo slāni un divkārtu šķembu pamatu, kā arī ieklāt trīs kārtas asfalta ar kopējo biezumu 15 centimetri. Zem uzbēruma tiks remontēta tuneļveida caurteka Rauņa upītei, kas ir viena no Raunas pietekām. Uzbēruma noturībai pie Rauņa tiks iebūvētas trīs metru augstas gabionu atbalstsienas, nostiprinātas ar grunts enkuriem. Citviet, lai izlīdzinātu ceļa garenprofilu, pacels uzbēruma līmeni.
Būvdarbus veic Igaunijas uzņēmums AS TREV-2 Grupp un to līgumcena ir 10,5 miljoni eiro, ko līdzfinansē Kohēzijas fonds. Darbiem ir atvēlētas 210 kalendārās dienas, būvdarbus paredzēts pabeigt šoruden.
Uz Vidzemes šosejas turpinās būvdarbi arī posmā no Garkalnes līdz Sēnītes mezglam, kur satiksme tiek organizēta pa vienu no brauktuvēm pa vienai joslai katrā virzienā. Ir slēgta nobrauktuve no Vidzemes šosejas Valmieras virzienā un satiksme ir novirzīta uz rotācijas apli. Savukārt Siguldā krustojumā ar Pīlādžu ielu tiek ierīkota gājēju pāreja.