Aivim Ceriņam gadījusies nepatīkama pieredze ar kādu ļoti populāru nomas automašīnu uzņēmumu. Viņš sūkstas, ka pakalpojuma sniedzējs viņam piestādījis milzu sodu par aizmirstu mašīnas atslēgu kabatā. Vien pēc 30 minūtēm pēc izkāpšanas no īrētā auto Ceriņš pamanījis, ka rēķins jau pieaudzis līdz 349 eiro. Lai glābtu situāciju, Aivsi centies atslēgas atgriezt, taču izrādās, ka tas vairs nav bijis iespējams un sods turpina augt.
Ceriņš sociālajos tīklos arī dalījies ar bildi, kurā redzama sarakste ar pakalpojuma sniedzēju. Tajā TV personība izmisīgi mēģina sakontaktēties ar kādu darbinieku, taču tas viņam sekmējies bez panākumiem. Šķiet, uzņēmuma klientu atbalstu centra čatā Aivim izdodas tikai sazināties ar mākslīgā intelekta darbinātu robotu, kas atbild Aivim «Esam saņēmuši jūsu ziņu. Mūsu komanda drīzumā ar jums sazināsies.» Tiesa, Ceriņš atbildi nesaņem pat piecas stundas un sāk uzdot jautājumus «Cik ir drīzumā?», «Vai jūs tur esat dzīvi?». Arī šie jautājumi palikuši bez atbildes.
Par mašīnas atslēgas zādzību vainotais Ceriņš pikts raksta, ka sliktāku servisu neesot redzējis. Viņa ierakstu komentējuši arī citi vīlušies autonomas klienti. Daži stāsta, ka citi saņēmuši piecūkotu mašīnu un klientu serviss klaji ignorējis šoferu sūdzības, bet citi, kas kādreiz nonākuši Aivim līdzīgā situācijā, stāsta, ka viņiem pagāja teju trīs dienas, lai sazinātos ar īstu darbinieku. Tāpat ļaudis aicina Aivi tomēr iegādāties savu auto – tā būšot drošāk!