Nākamās paaudzes modularitāte
Atbilstoši tam, ko no auto sagaida tirgus, kā arī pircēji uzņēmumu un privātpersonu vidū, jaunais Peugeot e-Traveller tiek piedāvāts divās ideoloģiski atšķirīgās līnijās, kas specifiski paredzētas cilvēku pārvadāšanai un brīvā laika pavadīšanai. Tās ir e-Traveller modifikācijas Shuttle un Combispace.
e-Traveller Shuttle ir paredzēta profesionāļiem, kuri specializējušies personu pārvadāšanā. Tie ir taksometru parki, viesnīcas, lidostas un tamlīdzīgi. Shuttle modifikācijai pieejamas arī divas atšķirīgas versijas – Business ar 5 – 9 sēdvietām un Business VIP ar 6 līdz 7 sēdvietām.
Atkarībā no e-Traveller versijas aizmugurējiem otrās un trešās rindas pasažieriem ir atsevišķi sēdekļi ar ādas apdari un roku balstiem vai arī proporcijās ⅔ – ⅓ dalīti un bīdāmi sēdekļi. Ja pasažieriem jāiekāpj aizmugurējās sēdvietās, vidējās rindas sēdekļus var paliekt ar vienu rokas kustību.
VIP versijā e-Traveller ir vai nu četri atsevišķi un viens otram pretī iebūvēti sēdekļi, vai arī piecas sēdvietas. Pasažieru ērtībām standarta aprīkojumā ietilpst arī maigas gaisa cirkulācijas trīs zonu klimata kontrole un aptumšots stikla jumts.
Tāpat kā Shuttle modifikācijas lietotāji, arī Combispace lietotāji novērtēs atsevišķi atverama aizmugurējā stikla priekšrocības. Šī funkcija ļoti noderēs situācijās, ja jāpiekļūst bagāžai, taču nav iespējams atvērt visu bagāžnieka vāku.
Peugeot e-Traveller pieejams arī īpaši daudzpusīgā un praktiskā Combi modifikācijā ar divām līdz deviņām sēdvietām un viegli tīrāmu salonu. Tas kā komfortabls ikdienas transportlīdzeklis ir ideāli piemērots uzņēmumiem, sporta klubiem, firmām, kuras strādā plašā teritorijā un ir nepieciešama darbinieku pārvadāšana. Un tas viss – bez jelkādiem kaitīgajiem izmešiem.
Plašums un komforts
Jaunais Peugeot e-Traveller ir pieejams ar virsbūvi trīs dažādos garumos: kompaktu (4,60 metri), standarta (4,95 metri) un garu (5,30 metri). Neatkarīgi no garuma, augstums nepārsniedz 1,90 metrus, tādējādi ir garantēta ērta piekļuve gandrīz visām stāvvietām, savukārt e-Traveller ar kompakto virsbūvi (4,60 metrus gara) ir unikāls auto savā segmentā, jo var uzņemt līdz pat deviņiem cilvēkiem.
Neatkarīgi no versijas un garuma visus e-Traveller vieno katram pasažierim nodrošinātā telpa un komforta līmenis gan priekšā, gan otrajā un trešajā sēdekļu rindā. Peugeot e-Traveller ietilpību raksturo 1500 litru kravas nodalījums deviņu pasažieru konfigurācijā, bagāžas telpa ar 3000 litru tilpumu, ja mašīnā ir piecas sēdvietas un kravas telpa ar 4900 litru tilpumu, ja tiek izņemti otrās un trešās rindas sēdekļi. Bez tā visā e-Traveller salonā ir neskaitāmi nodalījumi dažādu priekšmetu uzglabāšanai. Šo kabatiņu kopējais tilpums ir 74 litri.
100% elektriskās tehnoloģijas
Uz jaunās viduskonsoles atrodas transmisijas e-kontrolieris ar P, R, N, D un B (Park, Reverse, Neutral, Drive un Brake) funkcijām, slēdzis atbilstošākā braukšanas režīma izvēlei, kā arī plaukts mantu novietošanai.
Trīs braukšanas režīmi, ko var izvēlēties ar pārslēgu viduskonsolē, ir: Eco (60 kW, 180 Nm), kad prioritāte ir mašīnas autonomija, Normal (80 kW, 210 Nm) ir optimāls ikdienas lietošanai un Power (100 kW, 260 Nm), kas optimizē automobiļa veiktspēju vairāku cilvēku un viņu bagāžas pārvadāšanai.
Elektropiedziņas sistēma ir līdzīga jaunajam mazās klases Peugeot e-208 un kompaktajam SUV Peugeot e-2008. Izmaiņas veiktas vien transmisijā, ka pielāgota komercautomobiļiem raksturīgā noslogojuma specifikai. Ja aktivizēts Power braukšanas režīms, e-Traveller paātrinās no 0–100 km/h 13,1 sekundē, no 80–120 km/h – 12,1 sekundē (dati gan vēl ir jāapstiprina). Automobiļa maksimālais ātrums ir 130 km/h.
e-Traveller ir pirmais Peugeot elektromobilis ar vajadzībām pielāgojamu autonomiju, jo pircējs var izvēlēties starp 50 kWh un 75 kWh bateriju. Neatkarīgi no izvēlētā tipa ražotājs baterijām dod 8 gadu vai 160 000 kilometru nobraukuma garantiju un vismaz 70% kapacitāti visā periodā.
Visaptverošas un modernas tehnoloģijas
Peugeot e-Traveller arpīkots ar slīdošām sānu durvis, ko var atvērt bez pieskaršanās, viedo piekļuvi mašīnai un palaišanu bez atslēgas, projekcijas ekrānu, saķeres kontroles sistēmu Grip Control, sistēmu ērtākai gaitas sākšanai slīpumā, atpakaļskata kameru, sistēmu, kas novērš neapzinātu izbraukšanu no savas joslas, automātisko ārkārtas bremzēšanas sistēmu, vadītāja modrības brīdinājuma sistēmu, automātisko tālo gaismu pārslēgšanu, ātrumu ierobežojošo ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu ar ieteikumiem, kā arī aklo zonu novērošanas sistēmu.
Tāpat uzstādīta iekārta, kas ģenerē troksni, kad automobiļa ātrums ir līdz 30 km/h. Tādējādi gājēji, piemēram, pilsētā var savlaicīgi pamanīt tuvojošos auto. Gan tad, kad tas brauc uz priekšu, gan atpakaļgaitā.
Jaunais Peugeot e-Traveller Eiropas tirgū nonāks 2020.gada otrajā pusē. Modelis tiek ražots Francijā, netālu no Valensjennas.