• Skudriņa par unikālo Spoguļnamiņa projektu: Mūs sauc par trakajiem latviešiem, kas dara lielas lietas par mazu naudu

    BEA World festival
    Evija Kalnbērza
    15. janvāris, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: No publicitātes materiāliem
    Prestižais konkurss BEA World festival ir gluži kā Oskara ceremonija pasākumu rīkotājiem. Pirms gada Gundega Skudriņa izcīnīja sudrabu, bet decembrī jau tikusi pie zelta!

    Radošās apvienības Skudras metropole sadarbībā ar dizaina risinājumu uzņēmumu Don’t Panic veidotais Spoguļnamiņš izcīnīja 1. vietu kategorijā Zīmola pieredze, kā arī ieguva visa festivāla otro Grand Prix.

    «Atzīšos, ka gada sākumā pat nebija domas šim konkursam vispār kaut ko iesniegt, jo šķita, ka manā industrijā viss beidzies. Taču mulsums bija tikai īsu brīdi, jo jau pavasarī radās daudz jaunu ideju. Konkursam iesniedzām Spoguļnamiņu, turklāt to pieteicām kategorijā, kur bija vislielākā konkurence,» pēc triumfa PDz teic Gundega Skudriņa, atzīstot: «Uzvara mums ir liels pārsteigums! Konkursā, kurš notiek jau 15 gadus, taču piedalījās gan ASV, gan Krievijas, gan Ķīnas un citu valstu projekti.»

    Tagad Gundega teic, ka jau apzinās, kāpēc tieši viņas projekts varētu būt atzīts par labāko. «Spoguļnamiņam visā pasaulē bija milzīga publicitāte, un tas konkursa žūrijai bija ļoti būtiski. Mums pat atrakstīja konkursa dibinātājs itālis Salvadors Sagone un slavēja – trāpījām desmitniekā, jo bijām izpratuši, kas vajadzīgs cilvēkiem, kā pasākums var apvienot vairākas nozares. Mums bija izdevies apvienot tieši tās nozares, kas jau pavasarī pandēmijas dēļ bija visvairāk cietušas – tūrismu un kultūru. Viņš arī uzteica mūs par drosmi rīkoties,» stāsta Gundega.

    Viņa atzīst, ka konkursā radošā apvienība Skudras metropole ir atpazīstama, jo piedalās jau ceturto gadu.

    «Mūs sauc par trakajiem latviešiem, kas dara lielas lietas par mazu naudu,» nosmej Gundega.

    «Mums galvenais varbūt nav pati balva. Svarīgi, ka šī atzinība veicina starptautiskus sakarus un konkursā tiek novērtēts padarītais darbs. Tas mums rada plašākas iespējas darboties citās valstīs,» atklāj Skudriņa un atzīst – lai izveidotu Spoguļnamiņu virs Amatas upes, bijuši nepieciešami pāris tūkstošu eiro.

    «Tas salīdzinājumam, jo konkurējošie projekti, no kuriem viens bija ekskluzīvā autobūves kompānijas Maserati prezentācija operā, izmaksāja miljonus. Turklāt šoreiz konkurēja darbi, kas jau bija pirms pandēmijas, ar tiem, kas radīti pandēmijas laikā.»

    Gundega atzīst, ka Spoguļnamiņa panākumi jau pirms konkursa iedvesmoja radīt līdzīgus pasākumus ar kopēju nosaukumu Nepieradinātās naktsmītnes. Piemēram, augstceltnē Filozofu rezidence, ja viss būs, kā plānots, janvāra beigās un februārī vakariņu vai kafijas pauzes laikā izmantos jaunākās tehnoloģijas – hologrammas, mirdzošu galdu, salūtu iPad.  Bet pavasarī un vasarā kaut kas interesants noteikti taps dabā.

    «Tagad, kad vispār nevar rīkot pasākumus, mēs izdomājām pasākumu kastēs Nepieradinātas vakariņas mājās – ar astroloģiskajām prognozēm, puteņu trauku, zvaigžņu ratu šķīvi un citiem brīnumiem, ko var izbaudīt pilnīgi drošā vidē trīs četru stundu laikā vienā mājsaimniecībā. Bija arī teātris pa telefonu… Viss notiek uz labu, un, kā izrādās, pasaulē to visu arī vajag,» tā Skudriņa.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē