• Skaistumkonkursa dalībniecei no Latvijas par 6000 eiro piedāvā nopirkt uzvaru

    Slavenības
    Gita Vīksne
    28. janvāris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: E:\PDz\Bildes\1_2020\Skandals konkursa
    «Dienu pirms fināla saņēmu telefona zvanu – man par 410 000 rubļiem piedāvāja uzvaru,» par konkursā Miss Plus Size Maskavā piedzīvoto stāsta restorāna Felicita īpašniece Viktorija Brovuna.

    Dārgais ceļojums uz Maskavu

    «Mani uzaicināja decembrī Maskavā piedalīties elitāra krievu žurnāla Prime One organizētajā konkursā Miss Plus Size,» atceras Latvijas skaistule, apaļīgo dāmu konkursa Miss Plus Size Universe 2019 uzvarētāja Viktorija Brovuna. Restorāna Felicita īpašniece šo vilinošo piedāvājumu saņēma virtuāli – Instagram. Grand Prix titula īpašniecei tika solīta arī iespēja gozēties uz žurnāla Prime One vāka, kuram pozējusi arī Krievijas balerīna Anastasija Voločkova un slavenais krievu reperis Timati. 

    «Par dalību man sākumā tika prasīti 50 000 rubļi, kas ir aptuveni 720 eiro. Šāda veida konkursiem tā ir adekvāta cena. Summā parasti ir iekļauta gan dzīvošana viesnīcā, gan ēdināšana trīsreiz dienā. Pašai jāsedz tikai ceļa izdevumi. Domāju, ka tā būs arī šoreiz, taču tad man pēkšņi piedāvāja 10 procentu atlaidi. Drīz vien atklāju: šajā cenā nav iekļauta ne dzīvošana, ne ēdināšana. Par visu maksāju pati. Jau esot Maskavā, uzzināju, ka konkursantēm par dalību tika prasītas atšķirīgas naudas summas. Piemēram, vietējām – vien ap 430 eiro, bet man – visvairāk,» tā Viktorija.

    Restorāna īpašniece uzsver – piedalīties konkursā gribējusi, jo tas risinājās Maskavā. «Ļoti gribēju aizbraukt uz Maskavu, jo beidzamo reizi tur viesojos pirms 20 gadiem. Bija saglabājušās skaistas bērnības atmiņas, un tagad gribējās uz šo pilsētu paskatīties ar pieauguša cilvēka acīm. Piedalīšanās konkursā šķita tikai jauka piedeva tam visam,» norāda Viktorija un piebilst – viss gan izvērties pavisam citādi. 

    Sapucē Olgas Buzovas vizāžiste

    «Konkursam meitenes sagatavoja labākie horeogrāfi, frizieri un grima mākslinieki. Mani pucēja divas vizāžistes – viena strādā ar Krievijas popzvaigzni Olgu Buzovu, bet otra ir mācījusies pie slavenās grima mākslinieces Goaras Avetisjanas, kuras darbiem Instagram seko vairāk nekā 6 miljoni cilvēku. Defilē mācījos pie vienas no Krievijas modes mākslinieka Slavas Zaiceva modelēm.

    Katru dienu jau agri no rīta man bija grims un frizūra.

    Pati par savu naudu biju nolīgusi meistarus, kas par to rūpējās. Katru dienu mūs filmēja un fotografēja, tikāmies ar interesantām personībām. Īpaši spilgtas emocijas raisīja iepazīšanās ar mākslinieku Nikasu Safronovu. Viņa gleznas ir slavenu un ietekmīgu cilvēku privātajās kolekcijās. Viņa klienti ir Krievijas prezidents Vladimirs Putins, aktieri Sofija Lorēna un Šons Konerijs, dziedātāja Madonna,» stāsta Viktorija.

    Viņa atklāj: jau mēģinājumu laikā citas konkursa dalībnieces apzinājušās – latvietei ir lielas izredzes triumfēt.

    «Biju jau iepriekš uzvarējusi līdzīgos konkursos, un arī šoreiz ik dienas rūpīgi veidoju savu tēlu – biju eleganta. Es patiešām centos,» atzīst Viktorija. «Konkurss sākās dienu vēlāk, nekā bija paredzēts – nevis 6., bet 7. decembrī. Fināls bija 12. decembrī. No sākuma tika teikts, ka piedalīsies 16 dalībnieces, bet, kad ierados Maskavā, meiteņu skaits jau bija sarucis līdz 12. Uz finālu ieradās vispār tikai astoņas meitenes, jo viena, uzzinot, ka konkursa pirmā vieta jau ir nopirkta, nolēma izstāties. Viņa palūdza atdot par konkursu samaksāto naudu, un beigās tas arī tika izdarīts,» atceras Viktorija.

    Uzvaru nopērk cita

    «Dienu pirms fināla saņēmu telefona zvanu no konkursa organizatores Mirandas, kura man piedāvāja nopirkt uzvaru – Grand Prix titulu,» atklāj Viktorija. «Teicu, lai atsūta informāciju uz WhatsApp. Darīju to, lai saglabātu viņas teikto.

    Sākumā man tika paziņots, ka uzvara maksā 410 000 rubļu jeb 5902 eiro. Vēlāk tika piedāvāta atlaide un minēta summa – 180 000 rubļi jeb 2591 eiro.

    Tika piesolīta arī fotografēšanās kalendāram. Naudas summa visu laiku tika mainīta. Beigās jau tika teikts, ka man noteikti jāiemaksā vismaz 500 eiro, lai viņi jau pirms fināla zinātu, kā tālāk rīkoties,» stāsta Viktorija. Viņa pirkt uzvaru neesot bijusi gatava. 

    «Tas ir pazemojoši! Maksāt par uzvaru būtu zem mana goda. Es šādas lietas neatbalstu,» uzsver skaistule. «Pēc šī piedāvājuma man bija jādodas uz fināla ģenerālmēģinājumu, kur visas dalībnieces bija pozitīvas un draudzīgas. Tas lika domāt, ka uzvara konkursā kādai no mums būs godīga. Taču jau ap pusnakti saņēmu ziņu no kādas dalībnieces – viņa nebrauks uz finālu, jo zina, ka pirmā vieta jau esot nopirkta!

    Viņa man atklāja, ka dalībnieces ģenerālmēģinājuma laikā dzirdējušas vienas konkursantes sarunu ar organizatori. Meitenei piedāvāta pirmā vieta par 50 000 rubļu jeb 719 eiro! Acīmredzot organizatori saprata, ka es nemaksāšu, un nolēma nopelnīt vismaz kaut kādu naudu. Viņi pārdeva uzvaru meitenei, kura, godīgi sakot, nav Grand Prix cienīga,» saka Viktorija.

    Kāpjot uz skatuves konkursa finālā, Latvijas dalībniece vēl cerējusi, ka runas par titula pirkšanu ir tikai baumas.

    «Brīdī, kad tika nosaukts tās meitenes vārds, par kuru mani informēja, es aizgāju no skatuves. Uzvarētāja ir bagātu vecāku meita. Par viņas galveno sasniegumu tika minēta notievēšana par 55 kilogramiem. To gan nevar pārbaudīt, jo nebija nevienas bildes, kas apliecinātu, kā viņa izskatījusies pirms diētas. Visas viņas fotogrāfijas Instagram ir apstrādātas, un dzīvē šī meitene izskatās pavisam citādi,» saka Viktorija.

    Viņa atzīst – savā karjerā ne reizi vien dzirdējusi, ka uzvaras šādos konkursos tiek nopirktas. Nauda diemžēl valda pār pasauli, to nevar ietekmēt. Bet tad izdariet vismaz tā, lai pirmā vieta tiek notirgota tai, kas ir tās cienīga! Pieļauju, ka šādi konkursi tiks rīkoti arī turpmāk, tādēļ gribu pabrīdināt – bez piķa tajos nav, ko darīt!» uzsver Viktorija.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē