Bijusī modele Marta Bērzkalna tirgo ar dārgakmeņiem rotātas maskas

Sejas maska
Anastasija Kuzminova
Anastasija Kuzminova
26. janvāris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: F64 un no publicitātes materiāliem
Maska ir kļuvusi par galveno aksesuāru, un īpaši izsmalcinātus sejas aizsegus savām klientēm piedāvā latviešu modeles radītais zīmols Baronessa – no tīra zīda un izšūtus ar safīriem un smaragdiem.

Bijusī modele, izsmalcināto tērpu zīmola Baronessa īpašniece pievērusies pandēmijas laika aksesuāru – sejas masku – ražošanai. Tās, protams, nav ikdienišķas maskas, bet gan darinātas no dabiskā zīda.

«Iedvesmu smēlos no mūsu kolekcijām Faberge Dreams un Morning Dew Melody, kur dominē elegance, romantika un sievišķība. Manu zīmolu caurstrāvo valdzinošs majestātiskuma, izsmalcinātības un diženuma gars,» sarunā ar PDz pauž Marta Bērzkalna.

«Līdzīgu produktu ir maz, tādēļ nolēmām pasaulei uzdāvināt mirdzumu, eleganci un skaistumu šajos neparastajos laikos. Vēlamies, lai mūsu masku brīnišķīgais mirdzumiņš liek spīdēt sirdī mīlestībai,» aizrautīgi klāsta viņa. Gluži kā smalki vakartērpi, arī zīmola veidotās maskas ir rotātas ar pusdārgakmeņiem – cirkoniem, smaragdiem, rubīniem un pērlēm. Ir pat maskas ar greznu papildinājumu – piešūtiem auskariem.

«Šos dekorus no sejas ādas atdala dubults satīns, tāpēc maskas lietošanā ir ļoti ērtas un patīkamas. Katra Baronessa maska ir skrupulozs pieredzējušu Latvijas meistaru roku darbs. Bieži vien izgatavošanas process aizņem pat divas dienas,» atklāj dizainere, uzsverot – viņas meistares rada īstus mākslas darbus, un šo šedevru vērtība arī ievērojami atšķiras no citu latviešu zīmolu darinājumu cenām.

Dizainere neatklāj, cik pieprasīti ir viņas jaunie produkti, vien norāda – galvenokārt orientējas uz ārvalstu klientiem, taču maskas pasūtot arī dāmas no Latvijas.

«Vispopulārākās pašlaik ir ekskluzīvās maskas ar dabisko smaragdu un safīriem.

Iecienītas ir arī personalizētās maskas ar valkātājas iniciāļiem no Swarovski kristāliņiem,» stāsta Marta.

Vaicāta, vai šādas maskas iespējams lietot vairākkārt, saka: «Tās ir daudzreiz lietojamas, un mazgāšana atļauta tikai ar rokām. Ir iespēja iegādāties arī filtrus maskām par papildu samaksu,» norāda viņa. Zīmola mājaslapā gan norādīts, ka maskas nevar mazgāt un higiēnas apsvērumu dēļ preces atpakaļ nepieņem.

Savulaik Marta bija pieprasīta modele un piedalījās pasaulslavenu modes zīmolu skatēs – demonstrēja Balenciaga, Dolce&Gabbana, Prada, Valentino, Chloe, Givenchy, Versace un citu luksusa modes namu tērpus. Pusgadu latviešu skaistule bija precējusies ar Krievijas miljardieri Romānu Rotenbergu, bet, vēl būdama meitas gaidībās, laulību šķīra.

Intervijās Marta neslēpa, ka pēc laulības izjukšanas naudas viņai ir pietiekami, lai neraizētos par ikdienas vajadzībām un varētu izpausties radoši. 30 gadu vecumā Bērzkalna pielika punktu defilēšanai un pievērsās modes radīšanai. Pirms trim gadiem viņa ar izsmalcinātu skati Melngalvju namā prezentēja savu modes zīmolu Baronessa. Viesu vidū bija vairāki sabiedrībā zināmi ļaudis, arī miljonārs Valerijs Maligins, kuram Marta īpašu paldies teica par atbalstu.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

 

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+