Vingro pastaigā ar ratiem!

Pastaiga ar bērnu
29. marts, 2010
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

 Bērna ratiņi ir lielisks trenažieris, kuru, pareizi liekot lietā, var gūt teicamus rezultātus!

Pastaigu jāsāk ar iešanu raitā solī, pakāpeniski iesildot ķermeni. Ratiņu stumšana ar ātrumu 5,6 km/h par 20% palielina sadedzināto kaloriju daudzumu salīdzinot ar iešanu bez ratiņiem tādā pašā ātrumā. Kad jūties iesildījusies, apstājies, lai izpildītu spēka vingrinājumus. Tie var būt, piemēram, iesēdieni, pieturoties pie ratiem. Kājām jābūt plecu platumā, vēderam ievilktam, virzot gurnus uz aizmuguri, jāiesēžas līdz ceļi ir saliekti 90 grādu leņķī. Šis vingrojums lieliski palīdz veidot skaistus un tvirtus augšstilbus un dibenu.

Vēl viens labs spēka vingrinājums ir izklupieni. Izpildot šo vingrojumu, viena kāja ir izlikta uz priekšu, otra atvirzīta uz aizmuguri, kā liekot lielu soli. Ar rokām jāpieturas pie ratu roktura. Ieelpā jāvirza gurnus uz leju, saliecot abus ceļus. Jāapstājas, kad saliektās kājas (kas izlikta uz priekšu) augšstilbs ir paralēli zemei. Izelpā jāsasprindzina dibens un augšstilbi un  jāatgriežas sākuma stāvoklī.

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs