Nelaba dūša grūtniecības laikā. Kā justies labāk?

Grūtniecība
30. septembris, 2009
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto no www.mansmazais.lv konkursa «Mazais puncī».
Ieteikumi pašsajūtas uzlabošanai, ja grūtniecības laikā moka nelabums. Konsultē JANA ŽODŽIKA, ginekoloģe, un MIRDZA LIEPIŅA, perinatālā psiholoģe un psihoterapeite.
  • No rīta celties lēnām, bez straujām kustībām, vai palikt gultā ilgāk.
  • Zobus netīrīt uzreiz pēc pamošanās, var sākt šķebināt.

  • Ierobežot aktivitāti, mazāk staigāt.

  • Vairāk uzturēties svaigā gaisā, biežāk vēdināt telpas.

  • Izvairīties no pārpildītām telpām, cilvēku pūļa, kur ir smakas, kas var kairināt.

  • Ēst biežāk un mazākām porcijām.

  • Ēst tad, kad gribas, – nekas, ja pirmā reize ir tikai pēcpusdienā.

  • Nespiest sevi ēst un neļaut to darīt citiem.

  • Arī tad, ja nav ēstgribas, pietiekami daudz jādzer, vislabāk ūdeni.

  • Ēst viegli sagremojamu ēdienu, piemēram, banānus, rīsus, ābolus, sausiņus.

  • Ēst vēsus ēdienus, jo tiem ir mazāks aromāts.

  • Izvairīties no trekniem, asiem ēdieniem.

  • Var palīdzēt ingvera tabletes vai ingvera tēja, citrons vai piparmētru košļenes.

Vārdi pašiedvesmai

  • Lai arī šķiet, ka tik briesmīgi neesmu jutusies nekad, es tā jūtos, jo manā organismā notiek pozitīvas pārmaiņas. Tās vēsta, ka drīz kļūšu par mammu vislieliskākajam mazulim pasaulē!

  • Šī sliktā pašsajūta nav mūžīga. Itin drīz to nomainīs enerģijas pieplūdums un es beidzot spēšu no sirds izbaudīt savu jauno stāvokli!

  • Man ir iemesls beidzot ievērot veselīgu diētu, atteikties no trekniem ēdieniem, dzert vairāk ūdens, veltīt laiku pastaigām svaigā gaisā un no rītiem ilgāk pavārtīties gultā!

 

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs