Vingro pastaigā ar ratiem!

Vingrošana
Mans Mazais
Mans Mazais
11. augusts
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Freepik
Bērna ratiņi ir lielisks trenažieris, kuru, pareizi liekot lietā, var gūt teicamus rezultātus! Lūk, pāris idejas vingrošanai ar bērnu ratiņiem. Izmēģini!

Pastaigu jāsāk ar iešanu raitā solī, pakāpeniski iesildot ķermeni.

Ratiņu stumšana ar ātrumu 5,6 km/h par 20% palielina sadedzināto kaloriju daudzumu salīdzinot ar iešanu bez ratiņiem tādā pašā ātrumā.

Kad jūties iesildījusies, apstājies, lai izpildītu spēka vingrinājumus. Tie var būt, piemēram, iesēdieni, pieturoties pie ratiem. Kājām jābūt plecu platumā, vēderam ievilktam, virzot gurnus uz aizmuguri, jāiesēžas līdz ceļi ir saliekti 90 grādu leņķī. Šis vingrojums lieliski palīdz veidot skaistus un tvirtus augšstilbus un dibenu.

Vēl viens labs spēka vingrinājums ir izklupieni. Izpildot šo vingrojumu, viena kāja ir izlikta uz priekšu, otra atvirzīta uz aizmuguri, kā liekot lielu soli. Ar rokām jāpieturas pie ratu roktura. Ieelpā jāvirza gurnus uz leju, saliecot abus ceļus. Jāapstājas, kad saliektās kājas (kas izlikta uz priekšu) augšstilbs ir paralēli zemei. Izelpā jāsasprindzina dibens un augšstilbi un  jāatgriežas sākuma stāvoklī.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+