• Rīgas Dinamo no KHL par iepriekšējo sezonu saņēmuši 24 miljonus rubļu

    Nauda
    Līga Stirna
    Līga Stirna
    17. septembris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Raimonds Volonts/Dinamo Rīga
    Latvijas hokeja klubs Dinamo Rīga par aizvadīto sezonu no Kontinentālās hokeja līgas (KHL) saņēmuši vairāk nekā 24 miljonus rubļu, liecina līgas izplatītā informācija.

    KHL katru gadu klubiem sadala līdzekļus, ko veido ieņēmumi no televīzijas translāciju tiesību pārdošanas. Aizvadītajā sezonā līga nopelnījusi gandrīz pusmiljardu rubļu, līdz ar to klubiem tika sadalīti 466 460 927 rubļu (4,91 miljons eiro), kas ir par 47,1 miljonu rubļu vairāk nekā 2018./2019. gada sezonā.

    Līdz ar priekšlaicīgu sezonas noslēgumu tika veiktas izmaiņas summas noteikšanā pēc sportiskā principa, jo Covid-19 pandēmijas dēļ netika noskaidroti KHL čempioni. Vēl klubiem izmaksājamo summu nosaka televīzijas pieprasījums – lielāki līdzekļi tiek komandām, kuru televīzijas translācijas tiesības maksā dārgāk. Tas arī ļāvis Rīgas Dinamo iekļūt starp līgas labāk apmaksātajiem klubiem, neskatoties uz vājiem sportiskajiem rādītājiem.

    Kopumā Rīgas Dinamo no KHL par iepriekšējo sezonu saņēma 24 459 357 rubļus (257 656 eiro), kas ir sestais lielākais cipars starp visām komandām.

    Šo summu veido 5 101 405 rubļi, ko saņem pilnīgi visas komandas, kas piedalījās čempionātā, un televīzijas pieprasījuma daļa – 19 357 953 rubļi, kas izrādījusies otra augstākā visā līgā. Lielāku summu šajā sadaļā saņēma tikai Helsinku Jokerit – 36 388 004 rubļus.

    Rekordisti peļņas ziņā ar jaunu KHL rekordu ir Jokerit – 50 671 937 rubļi (533 782 eiro), kuri nomainījuši iepriekšējos līderus Sanktpēterburgas SKA. Otrs lielākais pelnītājs ir regulārā čempionāta uzvarētāji Maskavas CSKA ar 46 911 353 rubļiem, bet trijnieku noslēdz Sanktēperburgas SKA – 27 183 719 rubļi.

    Klubiem šo saņemto naudu ieteikts ieguldīt arēnu infrastruktūras modernizācijā, kvalitatīva video satura veidošanā, mājas spēļu translācijas uzlabošanā un modernizācijā, ja to finansē attiecīgais klubs, video konferenču rīkošanai masu medijiem un skatītāju apkalpošanas līmeņa paaugtsināšanai.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē