• Finanšu drošība — galvenais iemesls, kādēļ atjaunot savu kontaktinformāciju bankā

    Nauda
    Santa.lv
    Santa.lv
    15. janvāris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Pixabay
    Bieži var dzirdēt neapmierinātību, ka atkal nepieciešams atjaunot bankā savus klienta datus. Piemēram, to lūdz izdarīt filiālē, kad piesakies kādam pakalpojumam, vai, pieslēdzoties internetbankai, un nereti šķiet, ka tieši šobrīd tam nav laika. Tomēr bankas šo informāciju nejautā tāpat vien un, apzinoties iemeslus, kādēļ ir jābūt sasniedzamam, būs vieglāk veltīt dažas minūtes, tos atjaunojot.
    • Savu finanšu drošībai

    Banku drošības sistēmas strādā nepārtraukti, visu diennakti, automātiski analizējot kredītkaršu transakcijas, pievēršot uzmanību aizdomīgiem darījumiem. Ja tiek konstatēts, ka darījums ir aizdomīgs, karte tiek īslaicīgi bloķēta, lai, sazinoties ar kartes īpašnieku, varētu noskaidrot, vai tiešām viņš ir uzsācis šo darījumu. Tas ir būtisks iemesls, lai vēlreiz pārliecinātos, vai tiešām bankai ir pieejama korekta kontaktinformācija, kas ļaus arī sevi pasargāt no neērtībām.

    • Vajadzībās balstīti pakalpojumi

    Ja klients ir devis piekrišanu, pieejamie dati var tikt izmantoti personalizētiem piedāvājumiem, lai klients varētu saņemt sev piemērotāko risinājumu tieši tajā brīdī, kad tas ir nepieciešams. Turklāt analizējot informāciju par aktivitātēm, izmantotajiem kanāliem, pieprasītajiem pakalpojumiem, var redzēt, ko nepieciešams uzlabot vai piedāvāt no jauna. Pēc klientu paradumiem var redzēt, ka jau šobrīd lielākā daļa Luminor klientu izvēlas tiešsaistes pakalpojumus, kuru nodrošināšana arī ir viena no mūsu attīstības stratēģijas pamatlietām.

    • Ērtākiem risinājumiem

    Šodien pakalpojumu saņemšanai klienti vēlas tērēt pēc iespējas mazāk laika, kā arī novērtē iespēju pakalpojumus saņemt tieši tajā brīdī, kad vajadzība ir radusies. Dati ļauj analizēt pakalpojumu lietošanas paradumus, piemēram, vai priekšroka tiek dota bankas mobilajai lietotnei vai tiešsaistes pakalpojumiem.  Lai to varētu nodrošināt, bankai ir nepieciešama kontaktinformācija, tai skaitā aktuālā pasta adrese un telefona numurs.

    • Normatīvo prasību ievērošana

    Ir daudzi svarīgi noteikumi, kas bankām ir jāievēro Latvijas normatīvo aktu ietvaros. Piemēram Zini savu klientu princips, kurš paredzēts, lai novērstu noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanu. Ja banka šo informāciju no klienta nav saņēmusi, tad nevar arī tam sniegt savus pakalpojumus. Tāpat jāzina, vai klients vai kāds viņa tuvs radinieks ir politiski nozīmīga persona.

    • Kā atjaunot savu klienta informāciju?

    Savu klienta informāciju visērtāk atjaunot digitāli – piemēram, internetbankā tam veltītā sadaļā. Tas ir visērtākais un visdrošākais veids, jo cilvēka identitāte jau tiek pārbaudīta, lai piekļūtu internetbankai. 

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē