• No šodienas Swedbank klienti var attālināti pieslēgt papildu lietotāju savai internetbankai

    Internetbanka
    Santa.lv
    Santa.lv
    21. janvāris, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Shutterstock
    No 21. janvāra Swedbank klientiem papildu lietotāja piesaistīšanai vairs nav jāapmeklē bankas filiāle – to var izdarīt attālināti internetbankā. 

    Covid-19 uzliesmojumu laikā banku klientiem kļūst arvien svarīgāka iespēja pārvaldīt savas naudas lietas attālināti. Dažkārt gadās, ka cilvēks attiecīgajā mirklī nevar pārvaldīt savas naudas lietas internetbankā un vēlas pilnvarot kādu savu uzticības personu. To var izdarīt, piesaistot savam bankas kontam papildu lietotāju. Agrāk šāda lietotāja pilnvarošanai abiem klientiem bija nepieciešams nākt uz filiāli, savukārt no 21. janvāra Swedbank klienti to varēs izdarīt attālināti – paši savā internetbankā. 

    Izvērtējot nepieciešamību, klients var pats izvēlēties, kādu režīmu vēlas pieslēgt papildu lietotājam. Tas var būt tikai informatīvs (būtībā – sekošana līdzi informācijai kontā, bez iespējas veikt kādu darbību) vai arī pilnais režīms, kurā papildu lietotājs var ne tikai skatīties informāciju kontā, bet arī veikt maksājumus internetbankā. Piesaistīt papildu lietotāju var arī uz noteiktu laiku un arī noteikt maksājumu limitu griestus viņa veiktajām darbībām kontā.

    Turklāt klients internetbankā var jebkurā mirklī piešķirt, atcelt un mainīt papildu lietotāja iespējas. Par papildu konta lietotāju attālināti var pieslēgt pilngadīgu Swedbank klientu, kurš ir internetbankas lietotājs.

    “Šādam jaunumam ir ļoti svarīga praktiska nozīme. Piemēram, nav noslēpums, ka vecāka gadagājuma cilvēki mēdz satraukties par internetbankas lietošanu vai arī nejūtas ērti tajā darboties. Viņi labprāt šo uzdevumu uzticētu kādam tuviniekam. Vajadzība pēc papildu lietotāja rodas arī pirms kādām ilgākām prombūtnēm, piemēram, jūrniekiem un daudzos citos gadījumos. Tādējādi tagad cilvēkiem būs ērtāk palīdzēt kārtot naudas lietas saviem tuviniekiem, un, kas būtiski pandēmijas laikā, patlaban tam vairs nav nepieciešams filiāles apmeklējums,” atzīmē Vadims Frolovs, Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs.

    Patlaban papildu internetbankas lietotāju sev ir pieslēguši jau gandrīz 40 000 klientu, un tieši pagājušā gada laikā to skaits pieauga par 5 000.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē