Slimošana. Kad atkal sports?

Brīvais laiks
Kate Beresņeva
11. septembris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Pixabay

Zelta likumi

  1. Slimošana ir pirmais posms, atjaunošanās – otrais. Sportot var atsākt tikai pēc otrā posma, nevis pirmā.
  2. Atjaunošanās pēc slimošanas nav slinkošana, bet gan spēka atgūšana.
  3. Atjaunošanās laikā daudz staigāt kājām – vismaz 10 000 soļu dienā.
  4. Atjaunošanās pēc slimošanas būs efektīvāka, ja pietiekamu stundu skaitu atvēlēsi miegam un uzņemsi pilnvērtīgu uzturu.
  5. Atsākot sportošanu, slodzē atkāpies pāris soļu atpakaļ, nekā biji iepriekš, tas ir – zemāka intensitāte, īsāks treniņa laiks, mazāks skaits kilometru.
  6. Pirms atgriezties ierindā, vienmēr ieteicama apskate pie ģimenes ārsta, lai pārliecinātos, ka slimība izārstēta.

5/5Zelta likumi

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+