Slimošana. Kad atkal sports?

EJ veselība
Kate Beresņeva
14. oktobris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Pixabay

Zelta likumi

  1. Slimošana ir pirmais posms, atjaunošanās – otrais. Sportot var atsākt tikai pēc otrā posma, nevis pirmā.
  2. Atjaunošanās pēc slimošanas nav slinkošana, bet gan spēka atgūšana.
  3. Atjaunošanās laikā daudz staigāt kājām – vismaz 10 000 soļu dienā.
  4. Atjaunošanās pēc slimošanas būs efektīvāka, ja pietiekamu stundu skaitu atvēlēsi miegam un uzņemsi pilnvērtīgu uzturu.
  5. Atsākot sportošanu, slodzē atkāpies pāris soļu atpakaļ, nekā biji iepriekš, tas ir – zemāka intensitāte, īsāks treniņa laiks, mazāks skaits kilometru.
  6. Pirms atgriezties ierindā, vienmēr ieteicama apskate pie ģimenes ārsta, lai pārliecinātos, ka slimība izārstēta.

5/5Zelta likumi

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs