Šī gada otrajā pusē klienti varēs restorānos nobaudīt jaunas garšas, kā arī piedalīties jubilejas tematiskajās aktivitātēs un piedzīvot unikālas jubilejas dziesmas atskaņošanu, kura taps sadarbībā ar Latvijas hip-hop mākslinieku Ozolu.
Lai iesaistītu McDonald’s restorānu viesus un darbiniekus, kā arī visus Latvijas iedzīvotājus dziesmas tapšanas procesā, McDonald’s aicina dalīties savās atmiņās saistībā ar McDonald’s, frāzes iesūtot jubilejai veltītajā mājaslapā mcdonaldslatvia30.lv. Šī dziesma godinās vietējo sabiedrību, kas gadu gaitā bijusi daļa no McDonald’s izaugsmes stāsta un veidojusi zīmola vēsturi Latvijā. Jaunā dziesma tiks prezentēta šī gada beigās.
«Sadarboties ar tādu atpazīstamu zīmolu kā McDonald’s ir liels gods. Esmu priecīgs būt daļa no 30 gadu jubilejas svinībām. McDonald’s vienmēr ir bijis man līdzās, saglabājot nemainīgu kvalitāti un popularitāti visās paaudzēs. Zīmola vērtības saskan ar manu pieeju mūzikai, ko raksturo cieņa pret klasiskām vērtībām, vienlaikus meklējot jaunu skanējumu, kas iedvesmo un uzrunā klausītājus,» saka reperis Ozols.
Tālakā 1994. gadā ļaudis par jaunatvērto ēstuvi nebija diez ko priecīgi. To uzskatīja par rietumu masu kultūras paraugu, tāpēc atklāšanas dienā pie restorāna rīdzinieki bija sarīkojuši protestu. Vietējie dabas aizstāvji protestēja pret restorāna McDonald’s vienreizlietojamajiem traukiem, lūdza maltīšu klāstā iekļaut kādus Austrumeiropai raksturīgus mielastus, piemēram, belašus, kā arī lūdza ēdienu pagatavošanā izmantot vietējo lauksaimnieku ražojumus.
Kopš 1994. gada atklāšanas brīža restorāns Vecrīgā joprojām ir populārākais un apmeklētākais McDonald’s galvaspilsētas viesu un vietējo iedzīvotāju vidū, 2023. gadā uzstādot rekordlielu apkalpoto klientu skaitu – gandrīz 7000 klientu vienā dienā. Šobrīd Latvijā darbojas jau 14 McDonald’s restorāni, kuros strādā 750 darbinieki, pērn apkalpojot 10,4 miljonus klientu.