Tiklīdz katras valsts nacionālajā atlasē tapa zināms, kuri mūziķi startēs šā gada Eirovīzijas dziesmu konkursā, viņu dziesmu video tika publiskoti konkursa YouTube lapā. Lūk, kuras šī gada dziesmas ir atskaņotas visvairāk!
Absolūtākais klausītāju favorīts ir zviedru apvienības KAJ dziesma Bara Badu Bastu par pirts tradīcijām un saunu. To noklausījušies vairāk nekā 10 miljoni YouTube lietotāju.
Otrajā vietā ir kaimiņa igauņa Tomija Keša hits Espresso Macciato, kurš paspējis jau nokaitināt itāļus. Šo dziesmu noklausījušies vairāk nekā 5,3 miljoni cilvēku.
Uzreiz aiz igauņu repera seko poļu kandidāte Justīne Stečkovska ar dziesmu Gaja. Arī to noskatījiešies vairāk nekā 5 miljoni YouTube lietotāju.
Visai iespaidīgu skatījumu skaitu savācis arī nīderlandiešu dziedātājs Claude ar dziesmu C’est La Vie. Viņa dziesmu noklausījušies vairāk nekā 4,1 miljons cilvēku.
Tikpat lielu skatījumu skaitu savākusi austriešu dziedātājs JJ ar dziesmu Wasted Love, par kuru mēdz teikt, ka tā ir iedvesmota no pērnā gada uzvarētāja Nemo hita Code.
Pašmāju grupas Tautumeitas Eirovīzijas dziesma Bur man laimi iekš Youtube sakrājušas 430 000 skatījumu.