Kāda brokastu kafija ir veselīga?

Kā pareizi?
Ievas Padomu Avīze
Ievas Padomu Avīze
25. jūlijs
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Shutterstock
Kafiju var pagatavot dažādi – automātā vai aplieta ar ūdeni no tējkannas. Bet kura no tām ir veselīgāka?

Izvēlies tādu kafijas pagatavošanas veidu, kas ir labākais veselībai!

  1. No kafijas automāta.
    JĀ! Ideāla. Zem augsta spiediena no pupiņām izdabūts laukā tikai kofeīns un antioksidanti – tas, kas vajadzīgs! Šāda kafija aizkavē šūnu novecošanu, uzlabo gremošanu. To var dzert arī cilvēki, kam ir paaugstināts asinsspiediens.
  2. Uzreiz krūzītē aplieta.
    JĀ! Gandrīz tikpat laba kā espreso. Ja vien tu to nemalko pa malciņam visas dienas garumā, bet izdzer uzreiz pēc apliešanas.
  3. Pagatavota nospiežamajā traukā.
    JĀ! Jo, arī šādi gatavojot, maltās pupiņas tiek aplietas ar verdošo ūdeni, un jau pēc dažām minūtēm kafija ir izdzerta.
  4. Aplieta un tad pēc pusstundas (vai dienas gaitā) izdzerta.
    NĒ! Pilna ar slikto holesterīnu. 

 

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

 

 

Privātā Dzīve

Vairāk

Receptes

Vairāk

Veselība

Vairāk

Ieva

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+