Kas ir pēdu refleksoterapija?

Padoms
8. novembris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Shutterstock
Uz mūsu pēdām ir punktu tīkls, kas ir kā iekšējo orgānu ģeogrāfiskā karte. Uzspiežot uz īpašiem punktiem, var pazemināt asinsspiedienu, mazināt galvassāpes, arī atvieglot iesnas…

Pēdu refleksoloģijas aizsākumi meklējami Ķīnā – ķīnieši jau izsenis praktizēja šo manuālo terapiju, lai iedarbotos uz punktiem, kas uz pēdām veido gluži vai iekšējo orgānu sistēmu karti. Punkti ir saistīti ar noteiktiem orgāniem, dziedzeriem un audiem. Spiežot uz tiem, var ietekmēt šo orgānu darbību, normalizēt to.

Īpašie punkti nav tikai pēdās, bet viscaur ķermenī, taču pēdas terapijai ir īpaši piemērotas, jo tās ir kā ceļa pagrieziens, kurā lejupejošā aktīvā enerģija pārvēršas pasīvi sievišķajā un dodas no kājām atpakaļvirzienā uz augšu. Pēdā atrodas vairāk nekā 7000 nervu galu. Uz punktiem pēdās var iedarboties ne tikai ar pirkstiem, bet arī ar adatām, āmuriņiem, bankām, siltiem maisiņiem, kuros ir sāls. Jutīgās vietas var norādīt uz organisma darbības traucējumiem.

Saikne starp pēdas zonām un iekšējiem orgāniem dod iespēju ar masāžas kustību palīdzību radīt pozitīvi stimulējošu efektu uz atbilstošo organisma daļu.

Uz pēdu refleksoterapiju var nākt, ja pēdas ir jebkādā stāvoklī, – nevajag kautrēties. Pēdas tiks apkoptas, noņemts ādas sabiezējums. Tas ir svarīgi, jo citādi gadās, ka tieši zem sabiezējumiem ir svarīgi punkti. Lai tiem labāk tiktu klāt, ādai jābūt tīrai un mīkstai. Ja uz pēdām ir varžacis, kārpas, plaisiņas – arī tās tiek apstrādātas, citādi punktu masāža var izvērsties sāpīga tieši šo problēmu dēļ.

 

 

Pamēģini!

  • Skaidrai galvai. Ja ir intensīvi jāmācās vai jāsagatavo svarīgs dokuments, bet galva plīst pušu, vari spiest kājas īkšķa apakšējo daļu gan vienai, gan abām kājām. Dari to apmēram 3 minūtes pāris reižu dienā. Var spiest diezgan stipri – redzēsi, ka drīz smadzenes strādās labāk, atmiņa uzlabosies, uzmanība tiks koncentrēta.
  • Pret iesnām. Spied uz īkšķa pie naga saknes pirksta virspusē apmēram 1 minūti. Pārāk stipri spaidīt nevajag, jo vari satraumēt nagu. Ērtāk ir ar abām rokām spiest vienu īkšķi un tad otru. Atkārto pāris dienas – iesnas pāries ātrāk.
  • Pret muguras sāpēm. Sev vai tuviniekiem vari palīdzēt, ja regulāri pamasēsi pēdas iekšmalas garo iekšējo līniju.
  • Urīndzenošam efektam. Dažas reizes dienā paspaidi mazo pirkstiņu virs un pie naga. Tas veicinās toksīnu izvadi. Nevajag ar šo pārspīlēt, citādi būs jāskraida uz tualeti pārāk bieži. Ņem vērā – grūtnieces to nedrīkst darīt!

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs