5 vienkārši padomi, lai neļautu telefonam kontrolēt tavu dzīvi

Dzīve bez tehnoloģijām vairs nav iedomājama – WhatsApp, sociālie tīkli, ziņu portāli… Kā iemācīties gudri ar to visu sadzīvot, lai nekaitētu savai veselībai un labsajūtai. 5 viegli izpildāmi nosacījumi, ko vērts ieviest savā ikdienā.
Atkarība no viedierīcēm
22. maijs

Saglabāt

Foto: Shutterstock

 

  1. Nebūt pastāvīgā pieslēgumā! Mums nav pienākuma būt nemitīgi sasniedzamiem. Tāpat vajadzētu censties neēst pie ieslēgta datora un mobilo sakaru pavadībā.
  2. Nepieskarties telefonam un datoram uzreiz pēc pamošanās. Vislabāk uz nakti to atstāt citā istabā. Paņemt telefonu tikai pēc tam, kad jau paēstas foršas brokastis un parunāts ar ģimeni. Sīkums, bet tas var mainīt turpmāko dienu. Jo kāpēc ļaut, piemēram, ne pārāk labai ziņai facebook sabojāt dienu jau no paša rīta?
  3. Neiedziļināties ziņās, kas neskar tavu dzīvi! Mums nav katru dienu jāizlasa desmit portāli. Nav nemitīgi jāčeko sociālie tīkli – izvēlies, cik reižu dienā (vai nedēļā) to dari, un ievēro apņemšanos.
  4. Atvēsināties no laikošanas! Mēs saņemam zīmīti like vai sirsniņu, un smadzenēs tiek uzbudināts laimes hormons. Psiholoģiski un ķermeniski gribas, lai pie smukas bildes parādītos pēc iespējas vairāk sirsniņu, jo tad jūtamies laimīgi.
  5. Var noteikt ierobežojumus paziņojumiem par e-pastiem, kā arī zvanu ierobežojumus. Piemēram, WhatsApp uz noteiktu laiku var vienkārši izslēgt skaņas signālu, lai netraucē. Savā telefonā var uzlikt automātisko režīmu Netraucēt no pulksten 21 līdz 10. Šajā laikā var atļaut piezvanīt tikai pāris cilvēkiem, pārējie tiek ignorēti.

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs