EZA amatpersona: AstraZeneca vakcīna ir saistīta ar trombu veidošanos

Vakcinācija
Ziņu aģentūra LETA
6. aprīlis
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Marco Verch Professional Photographer
Eiropas Zāļu aģentūras (EZA) amatpersona otrdien publiskotā intervijā atklājusi, ka tomēr pastāv saistība starp AstraZeneca Covid-19 vakcīnu un trombu veidošanos.

«Pēc manām domām, ir skaidrs, ka pastāv saistība ar vakcīnu. Taču mēs vēl nezinām, kas izraisa šo reakciju,» intervijā Itālijas laikrakstam Il Messaggero sacīja EZA Bioloģisko veselības apdraudējumu un vakcīnu stratēģijas vadītājs Marko Kavaleri.

Viņš atklāja, ka drīzumā EZA paziņos, ka saistība pastāv, bet norādīja, ka vēl nav izprasts, kāpēc tā notiek.

Gadījumi, kad cilvēkiem, kas sapotēti ar AstraZeneca vakcīnu, izveidojušies trombi, iedragājuši sabiedrības uzticību šai vakcīnai.

Pēc tam, kad vairākas valstis, tostarp Itālija, apturēja AstraZeneca vakcīnas izmantošanu, EZA paziņoja, ka šīs vakcīnas dotais labums atsver riskus un to jāturpina izmantot. Taču aģentūra atzinusi, ka saistība starp trombiem un vakcīnu ir iespējama, un šonedēļ nāks klajā ar plašāku vērtējumu.

«Mēs cenšamies iegūt skaidru ainu par to, kas notiek, lai detalizēti definētu šo sindromu, ko izraisa vakcīna,» sacīja Kavaleri.

«Starp vakcinētajiem ir vairāk smadzeņu trombozes gadījumu (..) jaunu cilvēku vidū nekā varētu gaidīt,» viņš piebilda.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+