4 × 4 treniņš, kas palīdz uzturēt labu veselību un ātrāk atveseļoties pēc onkoloģiskas saslimšanas

Ārstēšana
Ievas Padomu Avīze
Ievas Padomu Avīze
9. decembris, 2019
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Iepazīsties ar fizisko aktivitāšu fiziologa Rūdolfa Cešeiko izstrādātu aerobo treniņu, kas palīdz atveseļošanās periodā pēc onkoloģiskām slimībām, kā arī cilvēkiem, kam ir augsts asinsspiediens un sirds vainagartēriju mazspēja vieglā pakāpē.

Tā dēvēto 4 × 4 aerobo treniņu ir ieteicams veikt vismaz divreiz nedēļā visu mūžu – tas būs viens no labākajiem medikamentiem.

Treniņš ir sadalīts četrās galvenajās sadaļās, un svarīgi ievērot konkrētās minūtes! Kopā tas prasīs 30–35 minūtes.

1. Iesildīšanās.

6–10 minūtes soļošana, lēns skrējiens – līdz pirmajiem sviedriem.

2. Augstākas intensitātes periods.

4 minūtes. Intensitātei jābūt tādai, ka pēc ceturtās minūtes ir grūti elpot un runāt garos teikumos. Mēģini atrast tādu tempu, ko tu vari noturēt 4 minūtes, lai pietiktu spēka vēl piektajai minūtei.

3. Aktīva pauze.

3–4 minūtes zemāka intensitāte – iešana, lēns skrējiens. Šajā laikā organisms aizvada uzkrāto pienskābi un tiek iegūta atelpa nākamajām 4 intensīvajām minūtēm.

Augstas intensitātes 4 minūšu periodi tiek atkārtoti 4 reizes ar 3 minūšu aktīvo pauzi starp intervāliem. Pēc ceturtā intervāla jābūt sajūtai, ka varētu veikt vēl 5. intervālu, tādā veidā kontrolējot slodzes intensitāti.

4. Atsildīšanās pēc 4 intensīvajiem piegājieniem. 3–5 minūtes iešana, lēns skrējiens.

Noskaties: Rīta vingrošana kopā ar Rūdolfu Češeiko:

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+