• Sabojāts ceļojums — kā risināt lidojumu likstas?

    Aktuāli
    Ievas Padomu Avīze
    Ievas Padomu Avīze
    24. oktobris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Shutterstock
    6/7Bagāža pazudusi

    Bagāža pazudusi

    Ja bagāža nepienāk divdesmit vienas dienas laikā, tā tiek uzskatīta par pazaudētu. Teorētiski – ja bagāža tikusi pazaudēta, aviokompānijai ir jāatlīdzina radītie zaudējumi ar noteikumu, ka pasažieris var pierādīt, kas atradās pazaudētajā bagāžā. Tas nozīmē – bagāžu pirms ceļojuma vēlams nobildēt, kā arī saglabāt čekus, ja ceļojuma laikā tikušas iegādātas vērtīgas mantas.

    «Mums ir bijušas pāris šādas lietas, un strīda gadījumā pasažieriem ir tiesības vērsties tiesā. Pārsvarā tomēr izdodas rast kompromisu,» stāsta Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Dace Artmane. Tas nozīmē – aviokompānijas un apdrošinātāji ir pretimnākoši un operatīvi cenšas šīs situācijas risināt.

    !Lai iegūtu kompensāciju no apdrošinātāja, nepieciešama izziņa no aviokompānijas, ka bagāža aizkavējusies vai tikusi pazaudēta. Nepieciešamie dokumenti jāiesniedz saskaņā ar apdrošināšanas līguma nosacījumiem.

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē