• Sabojāts ceļojums — kā risināt lidojumu likstas?

    Aktuāli
    Ievas Padomu Avīze
    Ievas Padomu Avīze
    24. oktobris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Shutterstock
    2/7Atcelts reiss

    Atcelts reiss

    Situācija neapskaužama: nenotiek iepriekš ieplānots lidojums, uz kuru pasažierim rezervēta vieta. Ja lidojums ir atcelts, gaisa pārvadātājam ir pienākums:

    • Nodrošināt pasažieriem iespēju izvēlēties vai nu biļetes cenas atmaksāšanu 7 dienu laikā + bezmaksas lidojumu atpakaļ uz izlidošanas vietu vai arī citu iespēju nokļūt galamērķī;
    • Nodrošināt ēdināšanu un atspirdzinājumus samērīgā attiecībā pret gaidīšanas laiku, nepieciešamības gadījumā izmitināšanu viesnīcā (arī transportu līdz viesnīcai), sakaru līdzekļu bezmaksas pieejamību – divus telefona zvanus, divu teleksa vai faksa ziņu vai arī divu elektronisko vēstuļu nosūtīšanu;

    • Ja gaisa pārvadātājs nav laikus brīdinājis pasažieri par lidojuma atcelšanu vai ja lidojuma atcelšanu nav izraisījuši ārkārtēji apstākļi, pasažierim jāizmaksā kompensācija. Tās apmērs atkarīgs no lidojuma attāluma. Ja tas ir 1500 km vai mazāk, kompensācija ir 250 eiro. Ja lidojuma attālums Eiropas Savienības robežās ir lielāks par 1500 km, kā arī citos lidojumos no 1500 līdz 3500 km – 400 eiro, bet lidojumos ārpus Eiropas Savienības, kas pārsniedz 3500 km – 600 eiro.

    Īpaša uzmanība jāvelta cilvēkiem ar ierobežotām pārvietošanās iespējām, to pavadītājiem, kā arī bērniem, kas ceļo bez pavadības.

    Raksta turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē