Kāpēc vismaz brīvdienās OBLIGĀTI jādodas ārā?

Aktuāli
Ievas Padomu Avīze
Ievas Padomu Avīze
22. janvāris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Shutterstock
Tumšajos vakaros, tā vien gribas ātrāk traukties uz mājām. Tomēr raugi, lai neiesēdies. Vismaz brīvdienās izstaigājies ātrā solī – tas nāks par labu veselībai, figūrai un dzīvespriekam. Lūk, kādi būs tavi ieguvumi!
  • Iešana ātrā solī ir viens no kardiotreniņu veidiem, tā stiprina un trenē elpošanu, sirds un asinsrites sistēmas darbību. Staigāšana ir īpaši piemērots izkustēšanās veids mazāk trenētiem cilvēkiem visās vecumu grupās.
  • Regulāra un aktīva staigāšana raitā tempā sekmē organisma vielmaiņu, palīdzot kontrolēt svaru. Raits temps – tas nozīmē tik ātru iešanu, kas teju vai robežojas ar lēnu skriešanu – jāiet tik ātri, ka tūliņ, tūliņ gribētos sākt skriet.
  • Ejot var trenēt arī rokas un kājas. Spēka treniņš sanāk, ja pastaigājoties rokās turi nelielas hanteles, laiku pa laikam tās dažādi pacilājot.
  • Staigājot tiek saudzētas locītavas – ejot nav milzīgā trieciena, kas rodas skrienot. Svarīgi iet maziem, raitiem solīšiem, jo tas būs gan efektīvāk, gan mazāk nogurdinoši.
  • Pastaigā svaigā gaisā gūsi dzīvesprieku, jo organisms tiek apgādāts ar skābekli. Taču ļoti svarīgi ir elpot pareizi – pareizs elpošanas ritms ir tad, ja tu neelso un nemokies ar aizdusu. Visu staigāšanas laiku jābūt vienmērīgai ieelpai un izelpai. Vienkāršākais pareizas elpošanas veids – uz četriem soļiem izelpo, uz četriem ieelpo. Ieelpai jāplūst caur degunu, izelpai – caur muti.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+