Jaunais Volkswagen T-Roc ieguvis sportisko R versiju

Krosovers
Auto Bild
Auto Bild
25. februāris, 2019
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Volkswagen Media
Šī būs jauna kompaktā krosovera jaudīgākā versija. Gandrīz ražošanai gatavais koncepta automobilis pasaules pirmizrādi piedzīvos Ženēvas autoizstādē šī gada martā.

Veiktspēja gan uz ceļa, gan sacīkšu trasē

Šis jaudīgais automobilis, ko izstrādājis Volkswagen R, var lepoties ar iespaidīgiem veiktspējas rādītājiem – četru cilindru 2.0 litru TSI dzinējam ir 221 kW/300 ZS jauda, kā arī 400 Nm griezes moments. Tas jau standartā aprīkots ar 4MOTION visu riteņu piedziņu un septiņu pārnesumu DSG divsajūga pārnesumkārbu. Šī kombinācija nodrošina pirmšķirīgu paātrinājumu bez saķeres zaudēšanas. Volkswagen T-Roc R spēj sasniegt paātrinājumu no 0 līdz 100km/h vien 4,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h.

Sportiskā piekare (ar sēdinātu amortizāciju) nodrošina nevainojamu saķeri uz ceļa. Standarta aprīkojumā esošajai progresīvajai stūres iekārtai ir nozīmīga loma izveicīgas braukšanas nodrošināšanā, bet 17 collu bremžu diski, kas iepriekš bija pieejami vien Volkswagen Golf R Performance modelī, garantē efektīvu bremzēšanu.

Starp braukšanas režīmiem ir īpašs sacīkšu režīms (Race Mode), kas sniedz īpaši sportisku pieredzi. To papildina braukšanas uzsākšanas kontroles (Launch Control) funkcija, kas nodrošina optimālu saķeri paātrināšanās laikā, vienlaikus sniedzot maksimālu griezes momentu un attiecīgu stabilitātes kontroles programmu. ESC Elektroniskās stabilitātes kontroles funkciju iespējams manuāli izslēgt, lai nodrošinātu vēl  dinamiskāku braukšanu.

Unikāls, izteikts «R» dizains

Volkswagen T-Roc R sportisko raksturu paspilgtina unikālais un izteiktais dizains automobiļa eksterjerā un interjerā. Jaudīgā krosovera eksterjeram ir atsevišķas būtiskas atšķirības salīdzinājumā ar tā krietni konservatīvākajiem līdziniekiem. Īpaši pārstrādāta radiatora reste un «R» logo uz tās. Bamperim, kas īpaši izstrādāts šim modelim, ir sportisks dizains, un tas gan priekšā, gan aizmugurē ir vienā krāsā ar automobiļa krāsojumu. Dienas gaitas lukturi iestrādāti bampera priekšpusē, bet pielāgotais automašīnas apakšas aizsargs nokrāsots apdares krāsā un izteiktie gaisa kanāli saskan ar ikonisko «R» dizainu.

Aizmugures skatu paspilgtina līdzvērtīgi sportisks bamperis automašīnas krāsojumā, kā arī tam ir izteikti gaisa izplūdes kanāli tā augšējā daļā un «R» dizaina gaisa izkliedētājs kontrastējošā krāsā. T-Roc R standartā aprīkots ar 18 collu Spielberg lietajiem diskiem. Kā izvēles iespēja pieejami 19 collu Pretoria lietie diski tumšā grafīta matētā krāsā ar 235/40 riepām.

Papildu aprīkojumā pieejama sportiskā, taču elegantā ādas pakotne ar sēdekļu sāniem un muguras daļu no augstas kvalitātes Nappa ādas. Sānu paneļi ar oglekļa šķiedras ieliktņiem pastiprina automobiļa sportisko dabu, tāpat kā dekoratīvās vīles Crystal Grey krāsā un sēdekļu atzveltnēs izšūtais «R» logo.

Volkswagen R – nosaukums izsaka visu

Jauno T-Roc R izstrādājis un pārbaudījis Volkswagen R, tostarp leģendārajā Nirburgringas sacīkšu trasē. Šī automobiļa izstrādi atbalstījusi arī Pasaules rallijkrosa čempiona Petera Sūlberga un Volkswagen braucēja Benjamina Leuhtera autosacīkšu pieredze.

Volkswagen R ir Volkswagen AG pilnībā piederoša neatkarīga struktūrvienība. Burts «R» sacīkšu būtību nozīmē jau kopš pirmā modeļa Golf R32 izstrādes, un šis apzīmējums norāda uz ciešo saikni ar motorsportu.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

 

Privātā Dzīve

Vairāk

Receptes

Vairāk

Veselība

Vairāk

Ieva

Vairāk

Klubs

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Astes

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

Santa+