Testējam Škoda Octavia ar dabasgāzi — cik izdosies ietaupīt?

Auto testi
Toms Timoško
Toms Timoško
22. februāris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Toms Timoško
Par aktualitāti kļuvusi Latvijā šobrīd mazu popularitāti iemantojusi saspiestā dabasgāze jeb CNG, kas uzskatāma par alternatīvas degvielas veidu līdzās dīzeļdegvielai un benzīnam. Kopš šī gada sākuma mūsu valstī darbojas divas publiski pieejamas uzpildes stacijas. Lai noskaidrotu, kādu ekonomisko ieguvumu CNG var sniegt, sēdāmies pie trešās paaudzes Škoda Octavia Combi G-TEC stūres. Jau drīzumā iepazīsim nākamās paaudzes Octavia, tāpēc šoreiz vairāk pievērsīsim uzmanību jaunajam degvielas veidam, auto apskatu atvēlot jaunajai paaudzei.

Trešās paaudzes Octavia dienasgaismu ieraudzīja 2012. gada beigās un vēsturiski šis ir čehu autoražotāja svarīgākais modelis. Kopumā pasaulē pārdoti vairāk kā pieci miljoni šī modeļa eksemplāru un teju 40% no saražotajiem jaunajiem auto ir tieši Octavia. Paralēli dīzeļa un benzīna motoriem, Octavia jau no rūpnīcas tiek piedāvāts G-TEC versijā, kurā 1,5 litru TSI dzinējs apvienots ar dabasgāzes sistēmu.

Valstī, kurā ar dīzeļdzinēju darbināmi auto attiecībā pret benzīna motoriem ir vēl nospiedošākā pārsvarā kā sieviešu skaits pret vīriešiem, alternatīvi degvielas veidi visai gausi gūst popularitāti. Vienīgais izņēmums – ja vien tas nav ļoti izdevīgi. Mums ir savi secinājumi!

Testa turpinājums

Nākamā lapa

Nākamais: Kas ir CNG

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

 

Privātā Dzīve

Vairāk

Receptes

Vairāk

Veselība

Vairāk

Ieva

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+