Tests: pilnpiedziņa pret priekšpiedziņu — vai ir vērts iegādāties auto ar pilnpiedziņu?

SUV
15. oktobris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Volkswagen Tiguan

VW var atļauties vairāk, un par savu pilnpiedziņu Tiguan prasa 2401 eiro, nevis kā Škoda 2300 eiro sava tehniskā ziņā radniecīgā Kodiaq gadījumā. Toties pilnpiedziņas Tiguan ar savām 2,5 t drīkst ar piekabes āķi pavilkt par 500 kg vairāk nekā priekšpiedziņas versija. Tas uz gludā 12% slīpuma izturas līdzīgi kā čehu brālis – mokoši griež priekšējos riteņus un pēc spēcīgas ESP reakcijas cīnās uz augšu. Tāpēc tam nepieciešams trīsreiz vairāk laika nekā 4Motion, lai pārvarētu šo īso ceļa gabalu.

Pilnpiedziņas modelis vienkārši sāk braukt, it kā nekas nebūtu noticis. Turpretī jaukta tipa virsmas gadījumā – kad vienā pusē saķere ir laba – priekšpiedziņas modelis gan labi izkustas no vietas, kas liecina par labu ESP sistēmas darbībai un pretizslīdēšanas kontrolei.  Cik labi saskaņota elektronika, to vislabāk parādīja vadāmības trase. Iespaidīgi, cik veikls šeit ir jo īpaši pilnpiedziņas Tiguan.

Arī testi uz braukšanas virsmas ar atšķirīgu segumu tam bija pa spēkam: tas lieliski turējās joslā bremzēšanas laikā, bet paātrinājuma brīdī bija ātrs un nesatraucams. Priekšpiedziņas auto no miera stāvokļa izkustas ar lielākām grūtībām, taču pēc tam paātrinās ar patīkamu intensitāti.

Secinājums

Nevainojamā pilnpiedziņas darbība nodrošina veiklā, viegli vadāmā un ātrā Tiguan priekšrocības. Ar priekšpiedziņu tam uz slidena kalna ir tās pašas problēmas kā Škoda Kodiaq.

Uzvarētājs – pilnpiedziņa

Raksta turpinājums:

Nākamā lapa

6/7Volkswagen Tiguan

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs