Tests: pilnpiedziņa pret priekšpiedziņu — vai ir vērts iegādāties auto ar pilnpiedziņu?

SUV
15. oktobris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Kā notika testi?

Mēs veicām testus WABCO un Continental trasēs Lineburgas virsāju reģionā. WABCO ir liels kravas automobiļu piegādātājs, galvenokārt ražo lielo kravas automašīnu bremžu sistēmas. Testa trasē ir arī uzkalns ar 12% slīpumu un apgrūtinātiem apstākļiem: braukšanas joslas uz aplaistīta nerūsējošā tērauda stimulē slidenus apstākļus ar ārkārtīgi zemu berzes līmeni, bet uz atšķirīgiem segumiem automobiļu regulētāja sistēmām ir vēl lielākas grūtības: pa kreisi nerūsējošais tērauds, pa labi asfalts, abi, protams, nolieti ar ūdeni.

Līdzīga ir arī situācija uz līdzenas virsmas: 180 m garumā mēs mērām paātrinājumu, kreisajā pusē riteņi atrodas uz slapja asfalta, labajā pusē uz slapja bruģa.

Uz tā paša seguma mērījām arī, pēc cik metriem mašīnas apstāsies pēc pilnīgas nobremzēšanas no 80 km/h. Un Contidrom, Continental riepu testa trasē, mēs uz 1723 m garās vadāmības trases ar slapju asfaltu noteicām vidējo ātrumu un salīdzinājām braukšanas īpašības. Izvērtējot visas piecas disciplīnas, tika noskaidrots attiecīgais uzvarētājs.

Raksta turpinājums:

Nākamā lapa

1/7Kā notika testi?

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs