Tests: pilnpiedziņa pret priekšpiedziņu — vai ir vērts iegādāties auto ar pilnpiedziņu?

SUV
Auto Bild
Auto Bild
15. oktobris, 2019
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Kā notika testi?

Mēs veicām testus WABCO un Continental trasēs Lineburgas virsāju reģionā. WABCO ir liels kravas automobiļu piegādātājs, galvenokārt ražo lielo kravas automašīnu bremžu sistēmas. Testa trasē ir arī uzkalns ar 12% slīpumu un apgrūtinātiem apstākļiem: braukšanas joslas uz aplaistīta nerūsējošā tērauda stimulē slidenus apstākļus ar ārkārtīgi zemu berzes līmeni, bet uz atšķirīgiem segumiem automobiļu regulētāja sistēmām ir vēl lielākas grūtības: pa kreisi nerūsējošais tērauds, pa labi asfalts, abi, protams, nolieti ar ūdeni.

Līdzīga ir arī situācija uz līdzenas virsmas: 180 m garumā mēs mērām paātrinājumu, kreisajā pusē riteņi atrodas uz slapja asfalta, labajā pusē uz slapja bruģa.

Uz tā paša seguma mērījām arī, pēc cik metriem mašīnas apstāsies pēc pilnīgas nobremzēšanas no 80 km/h. Un Contidrom, Continental riepu testa trasē, mēs uz 1723 m garās vadāmības trases ar slapju asfaltu noteicām vidējo ātrumu un salīdzinājām braukšanas īpašības. Izvērtējot visas piecas disciplīnas, tika noskaidrots attiecīgais uzvarētājs.

Raksta turpinājums:

Nākamā lapa

1/7Kā notika testi?

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+