• Šobrīd

    weather img

    Rīga -13°C

    Tavs uzticamais atbalsts

    Lietots auto: Maserati Coupe (01–07) – ekspertu atsauksmes

    Defekti
    Auto Bild
    Auto Bild
    9. maijs, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Autobild
    Par 30 000 eiro var nopirkt jaunu Golf. Vai arī lietotu Maserati Coupe ar Ferrari V8 motoru. Caura muca, nākotnes klasika vai arī īpaši izdevīgs pirkums? To lūkosim noskaidrot lietota Maserati Coupe pirkšanas padomos.

    Dažreiz sapņi ir sasniedzami, vajag tikai nedaudz uzdrošināties. Piemēram, piezvanīt šā Maserati pārdevējam, jo sapni no jaunā īpašnieka šķir tikai 30 000 eiro. Tā ir summa, par kuru lielākā daļa vāciešu parasti izvēlētos VW Golf TDI ar šādu tādu papildaprīkojumu. Nav tā sliktākā izvēle. Taču aizraujoša tajā ir aptuveni tikpat daudz, cik šlāgerī Latvijas Radio 2 ēterā.

     Zilā cerība: debeszilas ciparu skalas ir gaumes jautājums. Apdares materiāli ir augstvērtīgi, pati apdare šķiet solīda

    Auto Bild vēlējās zināt, vai Maserati par Golf cenu vispār ir kaut kam derīgs. Telefona saruna ar Global Car Trading pārstāvi Flensburgā izklausās optimistiska: «Maserati līdz šim ir bijuši divi īpašnieki. Tas nav cietis avārijā, tam veiktas visas apkopes, pieejami visi dokumenti. Brauciet šurp uz testa braucienu,» saka pārdevējs Mihaels Kristensens. Kas ir svarīgi tādam ekskluzīvam auto kā Maserati Coupe: kārtīgs iepriekšējais īpašnieks un godīgs pārdevējs.

    Nolietojumam pakļautās detaļas ir ārkārtīgi dārgas, daudzām lētākām mašīnām nav veiktas regulāras apkopes, tāpēc nākotnē draud lieli izdevumi. Ja esat noskatījuši lietotu Maserati, silti iesakām pamatīgi iepazīties ar mašīnas vēsturi.

     V8 nācis no Ferrari nama, bet tā skaņa un jaudas potenciāls ir kā no citas galaktikas. To pašu var attiecināt uz apkopes cenām

    Testa brauciena laikā galvenais ir palikt mierīgiem. Ferrari V8 motora patīkamā skaņa uzbur sejā platu smaidu, bet ar pamatīgo ieskriešanās spēku pietiktu arī kosmiskai raķetei. Ir nepieciešams stingrs raksturs, lai, nepārtraukti no prieka elšot, visu laiku necenstos palielināt apgriezienus. Ja bieži jo bieži izbaudīsiet griezes momenta priekus, tiksiet apbalvoti ar pamatīgiem apkopju izdevumiem līdz pat 1200 eiro – un tajos pat neietilpst nolietoto detaļu maiņa.

     Bloķējošais diferenciālis nodrošina lielisku saķeri ar ceļa virsmu

    Apkopes jāveic tikai pie Maserati ekspertiem, jo viņiem ir pieejami nepieciešamie instrumenti un zināšanas. Un tās nemaksā maz. Mierinājumam jāsaka, ka citas šā līmeņa sporta automašīnas nebūt nav lētākas. Taču daudzas ir krietni parastākas. Bet par parastām taču neviens nesapņo.

    Testa brauciens

    • Mūsu testa auto

    Maserati Coupe ar 4,2 litru V8 Ferrari motoru. Coupe līdz šim bijuši tikai divi īpašnieki, kas pret savu mašīnu vienmēr ir izturējušies labi. Braukts ar to ir tikai vasarā, nav bijusi neviena avārija, bet pilnā servisa grāmatiņa rāda, ka viss ir darīts pēc labākās sirdsapziņas. Tādējādi ir saskrējuši 63 000 km, taču pēc mašīnas to nevar manīt. Auto cena – 25 000 eiro.

    • Mūsu iespaidi

    Tie sākas ar kņudoņu vēderā. Patīkamā V8 motora skaņa nevienu neatstāj vienaldzīgu. Coupe sprauslodams izbrauc no tirdzniecības zāles. Jau pie maziem apgriezieniem V8 spēj lieliski ieskrieties, bet bremzes ir nepielūdzamas: tas ir Gran Turismo labākajās izpausmēs. Un vēl – uz pacēlāja mēs neatrodam absolūti neko. Nekādus eļļas notecējumus, nekādus izļodzījušos tiltus, nekādas rūsas, nekādu avārijas pēdu. Bravo!

    • Mūsu spriedums

    Mūsu spriedums un devīze ir: pirkt, braukt un priecāties. Šim Coupe līdz šim ir bijusi bezrūpīga dzīve, nav gaidāmi nekādi remontdarbi, viss ir labākajā kārtībā. Cena ir godīga, automobiļu gardēži nepalaidīs šādu piedāvājumu garām.

    Tas sanikno

    Draugu lokā tiek runāts, ka Maserati nepārtraukti plīst un to nav iespējams samaksāt. Bet Maserati braucēji ir labāk informēti: ja auto ir labi kopts, tad tas ir arī uzticams un nebūt ne stipri dārgāks kā citi šīs kategorijas sporta auto.Tas jo īpaši attiecas uz Maserati Coupe, kas ir ievērojami uzticamāks par tā priekšteci 3200 GT ar diviem turbokompresoriem.

    4,2 litru Ferrari V8 jādodas uz apkopi tikai ik pēc 20 000 km, pateicoties ķēdei, atkrīt arī dārga zobsiksnas nomaiņa. Tipiskas jaudīgu sporta automobiļu vainas ir nolietotas bremzes un izļodzīti asu šarnīri. Uzmanieties no nereģistrētām šasijas vai izpūtēja pārbūvēm. Un vēl Maserati svarīgi: pārbaudiet visas elektriskās iekārtas funkcijas, jo vadības ierīces ir ļoti dārgas. Pērciet tikai labi koptu automobili no uzticama pārdevēja.

    Rezumējums

    Lai sapnis par Maserati neizvēršas murgā, pērciet to tikai pie uzticama pārdevēja. Svarīgi, lai būtu pieejama visa informācija no servisa, jo apkopes un remonti maksā veselu bagātību. Toties zem motora pārsega pukst Ferrari sirds…

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Privātā Dzīve

    Vairāk

    Ieva

    Vairāk

    Mans Mazais

    Vairāk

    Māja un Dārzs

    Vairāk

    AutoBild.lv

    Vairāk

    Astes

    Vairāk

    Klubs

    Vairāk

    Santa+