Lietots auto: Volkswagen Passat B6 (06–17) — ekspertu atsauksmes

Defekti
Auto Bild
Auto Bild
10. jūnijs, 2019
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Autobild
Tirdzniecības pārstāvja automašīnai jābūt ietilpīgai un ātrai. Tādēļ itin bieži izvēlas VW Passat. Taču kāda šī automašīna ir pēc pāris gadiem, kas pavadīti kreisajā joslā? Lūkosim to skaidrot mūsu lietotā Passat B6/B7 testā!

VW Passat Variant ir viens no darbīgo tirdzniecības aģentu mīļākajiem automobiļiem. Tas arī nozīmē, ka tirgū pieejams liels skaits līzinga kompānijām atgrieztu automašīnu. Tās parasti ir lētas, taču lielākoties tām aiz muguras jau ar sešiem cipariem mērāms nobraukums. Pareizāk būtu teikt, ka šo skaitli var labi redzēt pēc auto šasijas. Tai ir divas vājās vietas – priekšējo piekares sviru aizmugurējie gultņi un aizmugurējā tilta bukses. Motoriem defektu bilance ir divējāda: benzīna dzinējiem nav gandrīz nekādu trūkumu. Tas varētu būt saistīts ar visai mazo izplatību, jo 88% Passat ir ar dīzeļmotoru.

Te lielākās problēmas sagādā tieši eksemplāri ar ražošanas laiku no 2005. gada līdz 2007. gada sākumam. To izjuta arī mūsu redakcija, jo šīs paaudzes Passat izturības testa upuri pavadīja defektu un bojājumu sērija. Beigu beigās izrādījās, ka vainīgs bija viens mazs sensors. Līdzīgas sūdzības esam dzirdējuši no daudziem iepriekšējo modeļu pircējiem, kuru TDI motoriem pienācīgi darboties traucēja bojāts spiediena sensors.

 Pielikts papildus: sēdekļu apsilde, automātiskais kondicionētājs un kruīzkontrole.

Nemaz nerunājot par daudzajiem sabojātajiem spararatiem, kurus gan VW lielākoties nomainīja uz sava rēķina. Vēl jāpiemin nolietoti eļļas sūkņu mehānismi, īpaši 2,0 TDI: tātad, ja iedegas eļļas indikatora lampiņa, nekavējoties izslēdziet motoru, citādi tas tiks neglābjami bojāts. Zināms arī par plīsumiem cilindra galvā. No statistikas viedokļa, nav nekas neparasts, ka ar šo TDI ir daudz problēmu – tas taču ir visvairāk pārdotais. Vairāk nekā puse Passat brauc ar 140 ZS dīzeļdzinēju. Tātad tas ir populārākais motors vispopulārākajā dienesta automašīnā.

Mūsu testa brauciens

  • Mūsu testa auto

Stāvoklis: iekšpusē kā izlaizīts, taču ārpusē pēdas ir atstājuši iepirkumu ratiņi un kaimiņu bērni – laiks nelielam remontam. Aprīkojums: tikai Trendline komplektācija, izskaistināta ar kruīzkontroli un automātisko gaisa kondicionētāju.

  • Mūsu testa brauciens

Brauciens norit kā ceļojums ar jaunu automašīnu: nekas negrab, stūre, transmisija un pedāļi darbojas nevainojami, TDI klusi ducina pavadījumu.

  • Mūsu spriedums

Automašīna, ja neņem vērā nelielos krāsojuma defektus, ir pilnīgi nevainojama.

Tas sanikno

Tehnika lielākoties ir tikpat solīda kā Golf V. Benzīna dzinējiem nav hronisku defektu, diemžēl to nevar teikt par TDI. Tā vājā vieta ir cilindra galva, kurai ir tendence plaisāt tieši ļoti noslogotajā 125 kW versijā; arī barošanas sistēmas elementi mēdz izkustēties vai arī saplīst. No elektronikas galvenokārt streiko stūres bloķētājs, bet ir dzirdēts arī par ksenona lukturu vadības likstām, ko izraisījis iekļuvušais mitrums. Bet numura zīmju apgaismojuma lampiņas un jumta sliedes bojā korozija.

Rezumējums

No 2005. līdz 2010. gadam ražotais Passat laikam ir ideālākais variants ģimenes universālam, taču agrākie eksemplāri cieš no nelieliem trūkumiem. Tāpēc, ja vēlaties būt pavisam droši par savu auto, izvēlieties labāk tādu, kas ražots sākot no 2007. gada vasaras, jo kopš tā laika lielākā daļa bērnu slimību jau bija pārciestas.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+