• Opel Corsa pirmais brauciens

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    16. marts, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    3/6Interjers un praktiskums

    Interjers un praktiskums

    Varētu teikt, ka Corsa salonam piemīt divas dabas. No vienas puses Opel ir centies saglabāt klasisku pieeju – fiziski grozāmi slēdži klimata kontrolei, augstāk novietots 7 collu multimediju ekrāns un vadītāja acu priekšā viegli uztverams instrumentu panelis. Kamēr Peugeot 208 pieejami smalki klaviertaustiņi dažādām funkcijām un 3D instrumentu panelis, bet dārgākā plauktiņā sēdošie līdzās svarīgākajiem mērinstrumentiem novietojuši ne tikai krāsainus displejus, bet pat navigācijas kartes, Corsa iztiek ar pieticīgu komplektu – spidometrs, tahometrs un vienkāršs borta dators.

    Apdarē izmantotie materiāli ir visai pievilcīgi, taču daudzviet būs jūtamas atkāpes cenas ražošanas izmaksu samazināšanas nolūkos. Tā vien šķiet, ka PSA Grupa izspēlējusi līdzīgu kārti kā VW Grupa, rūpējoties par to, lai katrs zīmols grupas iekšienē ievērotu hierarhiju. Vispirms VW, tikai tad Škoda. Vispirms Peugeot, tikai tad Opel.

    Pirms steidzat Corsa interjeru saukt par garlaicīgu, vēlamies vērst uzmanību uz to, ka Spānijā ražotajam hečbekam ir šai klasei pavisam neierastas, pat ekskluzīvas ekstras. Ādas apdare šajā segmentā nav bieža parādība, nemaz nerunājot par perforēto ādu. Uz sēdekļa pamatnes atrodama pat poga, kas aktivizē kaut ko līdzīgu masāžas funkcijai. Sēdekļa atzveltne gluži kā gaisu elpojošas plaušas periodiski piepūšas, masējot vadītāja muguras daļu. Tāpat ekstru sarakstā ir arī ceļa zīmju atpazinējs, līniju asistents (kas automātiski neieslēdzas, ja vienreiz to izslēdzat), adaptīvā drošības kontrole un citas drošības sistēmas, kas šajā klasē vēl nav bieža parādība.

    Melnie griesti, krāsainie apdares akcenti un iepriekšminētās odziņas liek domāt, ka PSA Grupa šo modeli veidojusi, sekojot Mini filozofijai. Tomēr, lai arī cik stilīgs un jauneklīgs tas nebūtu, nav skaidrs, vai pircēji būs gatavi par to maksāt tik daudz, ņemot vērā zīmola reputāciju. Bet par cenām vēlāk.

    Bagāžnieka atvēršanas slēdzis paslēpts zem logotipa - šeit krāsies ne mazums netīrumu.

    No braukšanas viedokļa salons ir ergonomisks. Jaunajā modelī sēdpozīcija ir zemāka, padarot braukšanu patīkamāku. Piefiksējām tikai divus untumus.  Ja esat radis labās rokas plaukstu brauciena laikā atbalstīt pret automātiskās transmisijas pārslēgu, tad šeit tas nebūs tik ērti izdarāms kā Renault Clio. Tiem, kuri ikdienā rokas uz stūres tur uz pulkstens deviņiem un trijiem, pagrieziena un vējstikla slotiņu slēdžu novietojums varētu šķist pārlieku augsts, lai tos ērti varētu izmantot.  

    Kas attiecas uz praktiskumu, aizmugurē būs vieta diviem pieaugušajiem vai pusaudžiem. Salīdzinot ar jaunā modeļa priekštečiem, kuru virsbūves forma vairāk atgādināja miniatūrisku minivenu, nevis hečbeku, šeit stils ņēmis virsroku, zemajai jumta līnijai ieviešot korekcijas salona ietilpībā. Lai nu kā – ja vien priekšā sēdošie nebūs garāki par 1,80m, vieta kājām aizmugurē būs pietiekama, lai dotos ceļojumā pa Latviju. Bagāžnieka nodalījumā 309 litru telpu var palielināt līdz 1081 litriem. Sīkums, bet patīkami, ka cimdu nodalījums ir ļoti dziļš. Tā vien šķiet, ka tam atvēlēta daļa no motortelpas.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē