• Testējam Latvijā un ārzemēs — jaunais Renault Clio

    Auto testi
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    25. oktobris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    6/7Aprīkojums

    Aprīkojums

    Ko neizdevās sagaidīt modernizētajā Kadjar, to sagaidījām jaunajā Clio. Piektās paaudzes hečbeks ieguvis inovatīvo Smart kokpitu un jaunākās tehnoloģijas. To vidū ir multimediju sistēma ar 9,3 collu vertikālo skārienekrānu. Izvēlņu izvietojums ir pietiekami intuitīvs. Ekrāna atsaucīgums nedaudz atpaliek no vāciešu veikuma, bet sistēma funkcionē labāk nekā iepriekš. Lai arī visi izvēlņu īsceļi ir skārienjūtīgi, brauciena laikā ekrāna lietošana nešķiet sarežģīta. Vēlāk aprīkojumu papildinās arī 10 collu displejs. Klimata kontroles vadībai saglabāti apaļīgi slēdži, kādus var atrast Dacia Duster un Renault Kadjar.

    Mūsdienās liela uzmanība tiek pievērsta ieskrējienam no 0 līdz 100 km/h, taču svarīgāk ir tas, cik ātri auto var apstāties no 100–0 km/h, tāpēc ir vēlams, lai vadītājam būtu asistenti, kas palīdzētu noreaģēt bīstamās situācijās. Jaunais Clio saņēmis 5 zvaigžņu NCAP vērtējumu, piedāvājot plašu drošības aprīkojuma klāstu – līniju asistentu, avārijas bremzēšanu, aklās zonas monitoru, ceļa zīmju atpazinēju un citas palīgsistēmas.

    Clio apkārtējo pārskatāmību ierobežo augstā logu līnija un šaurais aizmugures logs, tāpēc 360 grādu kamera un distances sensori būs vēlamo iepirkumu sarakstā. Ja mūzika ir svarīga brauciena sastāvdaļa, tad ir vērts lūkoties Bose audiosistēmas virzienā.

    Salīdzinot bāzes versijas, jaunais Clio ir par aptuveni 1000 eiro dārgāks nekā tā priekštecis. Tā sākumcena Life versijā ir 10 990 eiro, bet par sportisko RS Line būs jāmaksā vismaz 15 980 eiro. Visai bagātīgi aprīkots Clio izmaksās aptuveni 17 000 eiro.

    Renault atklāj, ka izvēloties iepriekšējās paaudzes Clio, vislabāk aprīkotās versijas pircēji izvēlās vien 15% gadījumu, bet bāzes versijas 17%. Visbiežāk jeb 66% gadījumu pircēji iegādājas vidusceļu, kas jaunajam Clio ir Intens versija.

    Atcerieties teicienu par to, ka katrā Fiat ir mazs Ferrari? Esam droši par to, ka katrā RS. Line versijā ir maza daļiņa no Renault Sport. 17 collu vieglmetāla diski, F1 stila priekšējais bampers, alumīnija pedāļu uzlikas, sarkani akcenti uz drošības jostām, patīkama stūre ar perforēto ādu, sēdekļi ar labāku sānu atbalstu un sarkani akcenti uz paneļa ir lietas, kas raksturo RS pakotni.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē