Testējam Latvijā un ārzemēs — jaunais Renault Clio

Renault
Toms Timoško
25. oktobris
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Toms Timoško
Gandrīz pirms 30 gadiem pasaulē nāca pirmais Clio hečbeks un kopš tā laika pārdoti vairāk nekā 15 miljoni Clio eksemplāru. Viens no sava segmenta atpazīstamākajiem modeļiem tagad nonācis jau savā piektajā paaudzē. Lai gūtu pilnvērtīgu priekšstatu par jauno modeli, izmēģinājām to ne tikai Latvijā, bet arī ārzemēs.

Laikā, kad krosoveri vēl nebija pārņēmuši auto pircēju sirdis un maciņus, lielu auto industrijas pīrāga daļu aizņēma B-segmenta hečbeki.

Piektās paaudzes Renault Clio veidots uz CMF-B platformas, ko izmanto arī otrās paaudzes Renault Captur un Nissan Juke. Jaunā bāze dod iespēju motoru klāstā uzņemt arī hibrīddzinēju – līdz šim Clio par šādu iespēju ir tikai sapņojis. Papildus tam Clio kļuvis arī vieglāks, drošāks un plašāks.

Renault Clio savu atpazīstamību izpelnījies būdams ne tikai palīgs franču mājsaimniecību ikdienas darbos, bet arī kā uzņēmumu un nomas kompāniju autoparka būtiska sastāvdaļa. Sanitex, Pepco, Sixt, Avis, Europcar ir uzraksti, kas greznojas uz Clio sāniem visā pasaulē. Šajā lauciņā Clio iemantojis lielāko uzticību, turklāt no Baltijas B-segmenta fleet automašīnām tieši 70% ir Clio, saglabājot līderpozīcijas arī B-segmenta pārdoto auto apjomā Eiropā.

Papildus tam, Clio varētu kļūt arī par mūsdienās populārā Car sharing kustības dalībnieku. Vai jaunajam modelim izdosies turpināt popularitātes izaugsmi?

Testa turpinājums:

Nākamā lapa

Nākamais: Dizains

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs