• Testējam ārzemēs — Renault Captur pirmais brauciens

    Krosovers
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    7. novembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    4/8Praktiskums

    Praktiskums

    Captur veidots uz jaunās CMF-B platformas, kas nākotnē kļūs par pamatu arī dažādiem Nissan un Mitsubishi modeļiem. Jau iepriekš franču krosovers lepojās ar salona ietilpību, taču tagad tas kļuvis vēl par 11 cm garāks (4,23 m), bet riteņu bāze pastiepusies par 2 cm (2,63 m). Lai arī garenbāze pieaugusi vien par pussērkociņa tiesu, salonā tas devis pozitīvu rezultātu. Aizmugurē sēdošo kājām tagad ir par 17mm vairāk brīvas vietas. Kompaktos auto nereti tieši daži milimetri mūs šķir no komfortabla brauciena, tāpēc katrs papildus brīvais milimetrs ir ieguvums.

    Lai arī sīklietu nodalījumu telpa ir vien 27 litri, Renault centies izmantot to maksimāli efektīvi, radot praktiskus nodalījumus pēc iespējas tuvāk vadītājam. Piemēram, durvju novietnēs iespējams ievietot 1,5 litru dzērienu pudeli.

    Bagāžas nodalījums palielināts līdz 536 litriem, kas ir labākais rādītājs savā svara kategorijā. Brīvo telpu var pielāgot vajadzībām: pabīdot aizmugures sēdekli 16 cm amplitūdā, tiek paplašināta vieta kājām vai sašaurināts bagāžnieks līdz 422 litriem.

    Lai atvieglotu bagāžas iecelšanu un izcelšanu iespējams izņemt bagāžas nodalījuma grīdu. Izņemot grīdu un nolokot sēdekļu atzveltnes, tiek iegūta gandrīz pilnībā taisna 1,57 m gara virsma, kas ir par 11 cm vairāk nekā iepriekšējās paaudzes modeļiem, bet kopējā platība sniedzas līdz pat 1334 litriem.

    Tie, kas kaut reizi izbraukuši ar franču autobūves ražojumiem visdrīzāk ir pamanījuši, ka šajos auto nereti tiek pielietoti risinājumi, kas citu autoražotāju modeļos nav sastopami. Clio modelī tas bija zemu novietotais bagāžnieka atvēršanas mehānisms. Arī Captur bagāžnieka atvēršana norit līdzīgā veidā, taču paaugstinātā virsbūve šo procesu padarījusi ērtāku. Bez neierastiem risinājumiem nav gan šeit nav iztikts.

    Šoreiz par grēkāzi kļuvis cimdu nodalījums, kura vāks atveras nevis slīpi, bet gan izvelkas kā lāde. Ja vien nebūsiet priekšējo pasažiera sēdekli atbīdījuši līdz galam, nodalījuma atvēršana var traumēt ceļgalus, bet, tikai nedaudz paverot nodalījumu, ko biezāku par papīra lapu būs grūti ievietot.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē